Prijavite se in pripeljite nasmeh na slovenske ulice

1. 10. 2014
Deli

Imate simpatičen nasmeh? Pridružite se akciji Nasmehni se :) in morda bo prav vaš obraz krasil enega izmed 10 velikih plakatov v centru Ljubljane.

Namen umetniškega projekta je pripeljati nasmeh na slovenske ulice in pokazati ljudem, da kljub časom in okoliščinam ali pa prav zaradi njih, obstaja tisoč in en razlog za smeh.

Akcijo je uradno podprla tudi Mestna občina Ljubljana, velike fotografije nasmehov oz. smejočih se obrazov pa bodo ob prelomu leta dva meseca razstavljene ob Ljubljanici, na Prulskem nabrežju.

Kako sodelujete?

Zbiranje nasmehov se je začelo 1. oktobra, k prijavi pa so vabljeni vsi prebivalci Slovenije.

V akciji lahko sodelujete tako, da na elektronski naslov najnasmeh@gmail.com pošljete svojo fotografijo nasmejanega obraza (avtoportret ali portret), osebne in druge kontaktne podatke (ime, priimek, starost, naslov, elektronski naslov) in pripišete še, kaj vam pričara nasmeh na obraz. Vsi prijavljeni prejmejo povratno elektronsko pošto, ki jo morajo potrditi z odgovorom, sicer sodelovanje ne bo možno.

Prijave se zbirajo do 15. oktobra, izmed vseh prijavljenih pa se bo v ožji izbor uvrstilo 10 posameznikov oziroma posameznic z najbolj simpatičnim nasmehom.

Vsi izbrani bodo nato prepuščeni v roke profesionalnim maskerjem, stilistom in priznani fotografinji. Njihove podobe – široko nasmejani portreti - bodo konec leta objavljeni na veliki razstavi v centru Ljubljane, skupaj z desetimi znanimi obrazi, katerih fotografije so posneli že predhodno.

Med vsemi najbolj simpatičnimi nasmehi pa bo množica preko Facebooka in emaila izbrala tudi 'naj nasmeh', ki bo prejel privlačne nagrade s strani pokroviteljev.

Ob otvoritvi razstave 20. novembra 2014 bo slavnostni dogodek, na katerem se bodo slike tudi prodajale na dražbi, denar pa se bo za otroke pod okriljem Zveze prijateljev mladine zbiral tudi preko sms donacij. Razstava bo trajala do 20. januarja 2015.

Pobudniki

Pobudnik projekta je fotografinja in umetnica Urška Košir, k projektu pa sta kot glavna pokrovitelja pristopila Mides design, d.o.o. in klinika Ustna medicina.

To je v organizaciji Urške Košir šesti zaporedni dobrodelni projekt in drugi v sodelovanju s kliniko Ustna medicina, prvega so uspešno izpeljali decembra 2013.

Pred tem je Urška s pomočjo pokrovitelja skupine Mides, v letih 2009 - 2012 izpeljala tri dobrodelne akcije, s katerimi je bil za otroke zbran kup sredstev, vsakokrat okrog 3000 EUR.

Rekord v zbranih donacijah je bil dosežen leta 2012, ko so z znanimi slovenskimi junaki za aktivnosti slepih in slabovidnih otrok pod okriljem Alena Kobilice in njegovega centra Vidim cilj, zbrali več kot 5000 EUR, slika Alena Kobilice pa se je takrat prodala za visokih 1050 EUR.

Več o projektu si lahko preberete na spletnem naslovu www.najnasmeh.si in na www.facebook.com/najnasmeh.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?