Svetovalno podjetje za blagovne znamke Interbrand je podjetju Samsung Electronics v minulih dneh podelilo priznanje za eno od petih najboljših blagovnih znamk na lestvici Best Global Brands 2022. Interbrand vsako leto objavi seznam 100 najboljših blagovnih znamk na svetu. Vrednost blagovne znamke Samsung je bila tokrat ocenjena na 87,7 milijarde USD, kar predstavlja kar 17-odstotno rast v primerjavi z letom prej, ko je vrednost znašala 74,6 milijarde USD. Podjetje se je tako že tretje leto zapored uvrstilo na peto mesto omenjene lestvice.
Dosežek temelji na uspešnem finančnem poslovanju, ki je zdaj že blizu ravni pred pandemijo ter večjem povpraševanju po večjem pomnilniku, zaradi povečane uporabe podatkov. Leta 2021 je Samsung dosegel 20-odstotno rast vrednosti blagovne znamke v primerjavi z letom 2020. Podobno rast pa je, kot že rečeno, zabeležil tudi v zadnjem letu. Podjetje se je na seznam top 10 blagovnih znamk prvič uvrstilo leta 2012. Tedaj je zasedelo deveto mesto. Leta 2017 je bilo uvrščeno na šesto mesto, od leta 2020 dalje pa vztraja na petem mestu lestvice.
“Podjetju Samsung je zahvaljujoč podpori naših globalnih strank uspelo dve leti zapored zabeležiti dvomestno rast vrednosti blagovne znamke,” je povedala YH Lee, izvršna podpredsednica in direktorica za trženje podjetja Samsung Electronics. “Še naprej bo delovalo povezano in na ta način zagotavljalo še boljšo in bolj navdihujočo izkušnjo za vse uporabnike.”
Dejavniki, ki jih je Interbrand upošteval pri oblikovanju vrednosti blagovne znamke Samsung
Konec leta 2021 je podjetje Samsung Electronics, da bi povečalo sinergijo med svojimi izdelki in uporabnikom zagotovilo novo raven izkušenj, združilo oddelek “SET” in ustvarilo oddelek “Device eXperience”. Da bi okrepil svoje izkušnje na področju povezovanja večih naprav je Samsung vzpostavil tudi center za izkušnje z več napravami (Customer eXperience-Multi Device Experience Center) in v vse kategorije izdelkov vključil SmartThings. Slednji uporabnikom omogoča, da povežejo in kar najbolje izkoristijo Samsung naprave in naprave drugih proizvajalcev, ki jih že imajo v lasti.
V sklopu teh prizadevanje je bil ustanovljen tudi Samsung laboratorij za prihodnje generacije, ki spodbuja pristne pogovore o dejavnostih naslednje generacije. Spoznanja iz laboratorija so bila uporabljena pri izdelkih in trženjskih dejavnostih podjetja.
Poleg inovativnih izdelkov, ki temeljijo na izkušnjah potrošnikov, so k rasti prispevali tudi razvoj naprednih tehnologij, kot so umetna inteligenca, 5G, avtomobilska industrija in robotika ter dosledne naložbe.
Prepoznana prizadevanja na različnih področjih izdelkov za boljšo uporabniško izkušnjo
Mobilna telefonija
● Inovacija kamere v Galaxy S22 seriji na podlagi spoznanj uporabnikov in uvedba funkcije Nightography, ki je okrepila vodilni položaj v kategoriji zložljivih mobilnih telefonov.
● Partnerstvo z Googlom in Microsoftom za krepitev povezane izkušnje uporabnikov.
● Spoštovanje pomena varnosti in zasebnosti uporabnika s storitvijo Samsung Knox.
Omrežje
● Pionirsko omrežje na področju virtualizacije in odprtosti z obsežnimi komercialnimi izkušnjami.
● Spodbujanje industrije 5G s svojim vodilnim portfeljem 5G, od RAN in jedra do orodij za avtomatizacijo.
● Uresničevanje zaveze ESG z inteligentnimi omrežnimi rešitvami za energetsko učinkovitost.
Zaslonska tehnologija
● Nadaljevanje inovacij na področju vrhunskih televizorjev, vključno z Micro LED, Neo QLED 8K/4K.
● Krepitev portfelja izdelkov, ki podpirajo življenjski slog strank, kot sta televizor The Frame in prenosni projektor The Freestyle.
● Zagotavljanje novih igralnih izkušenj za potrošnike, vključno s Samsung Gaming Hub in Odyssey Ark.
Naprave za dom
● Razširitev kategorij izdelkov Bespoke s kuhinje na celoten dom, vključno z razširitvijo koncepta na nego oblačil, čiščenje tal in zraka.
● Upoštevanje trajnostnih vrednot s svojimi izdelki (doseganje visoke stopnje varčevanja z energijo pri glavnih izdelkih, zagotovljene garancije za digitalni inverterski motor, zmanjšanje emisij mikroplastike iz pralnih strojev v sodelovanju z družbo Patagonia).
● Ustvarjanje navdušenja med oboževalci Bespoke s kampanjami O&O, osredotočenimi na sodelovanje.
Polprevodniki
● Vlaganje v tehnologije naslednje generacije in proizvodne zmogljivosti za zagotavljanje stabilne oskrbe za najsodobnejše aplikacije (gradnja nove proizvodne linije v Teksasu v vrednosti 17 milijard dolarjev, kompleks za raziskave in razvoj v Giheungu v vrednosti 20 bilijonov KRW).
● Vodilne inovacije na področju polprevodnikov, ki izboljšujejo zmogljivost izdelkov in energetsko učinkovitost (prva množična proizvodnja 3 nm GAA v industriji).
● Razvoj inovativnih pomnilniških rešitev za spopadanje z eksplozivno rastjo podatkovno intenzivnih nalog na področjih, kot sta AI in ML (pomnilnik CXL, HBM-PIM, druga generacija SmartSSD) in širitev strateških partnerstev za reševanje novih industrijskih izzivov.
● Premikanje meja logičnih rešitev, ki lahko ponudijo boljše uporabniške izkušnje in nove priložnosti (modem Exynos 5G, Exynos 2200, 200MP ISOCELL HP3)
Interbrandove najboljše svetovne blagovne znamke so uvrščene na seznam glede na oceno vrednosti posamezne blagovne znamke, ki je rezultat celovite analize finančne uspešnosti podjetja, vpliva blagovne znamke na nakupe kupcev in konkurenčnosti blagovne znamke.
O družbi Samsung Electronics
Samsung navdihuje svet in oblikuje prihodnost s prodornimi idejami in tehnologijami. Podjetje na novo oblikuje svet televizorjev, pametnih telefonov, nosljivih naprav, tabličnih računalnikov, digitalnih naprav, omrežnih sistemov, pomnilnika, sistemov LSI sistemov in LED rešitev. Za več informacij obiščite Samsung medijsko središče na news.samsung.com.