Prvi koraki so ključni za vsak podvig, ki se ga kot posamezniki lotimo, so prepričani pri znamki Barcaffè, kjer z novo komunikacijsko kampanjo, ki jo že lahko zasledimo na televizijskih zaslonih in digitalnih kanalih, nagovarjajo vsakega posameznika, da naredi prvi korak – in vztraja.
Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom »Premakni se« so pri Barcaffèju začeli komunikacijsko kampanjo, da bi vsi v dvomih ali pri oklevanju začeli s tistim zares prvim korakom, saj je po prvem koraku, kot vemo, vse veliko lažje. Dobro voljo in predvsem zagon, ki ga pri uresničitvi prvega koraka pogosto najbolj iščemo, pa nedvomno poganja skodelica prve jutranje kave, zato so na Barcaffè odlično povezali nove začetke in najbolj aromatičen napitek, kavo.
Od sanjača do človeka akcije, a najprej kava
Pravijo, sanjaj velike sanje. Vendar pogosto ne gre za velikost naših sanj, da se sanj ne bi lotili uresničiti, temveč za odločitev narediti prvi korak. Ne glede na to, kako velike ali majhne so sanje, smo ljudje nagnjeni k odlašanju. Številnim je najboljši dan jutri, prestavljanje z danes na nov dan pa nam je že nekako zlezlo pod kožo. Pogosto je slišati, da se za prve korake moramo odločiti zdaj, saj jutri ne bomo nič kaj bolj pripravljeni. Za vsako početje pa potrebujemo sprožilec, včasih novo navado. K prvemu koraku naj bi nas spodbujala tudi jutranja kava, zato pri Barcaffèju pravijo, da najprej uživajte ob skodelici kave, nato pa začnite uresničevati svoje cilje, majhne ali velike.
S tem sporočilom povsem okrepijo vsem poznani Barcaffèjev slogan »Za lepši dan«, pod katerega se je z leti podpisalo že ogromno komunikacijskih kampanj. Ta slogan z novo komunikacijsko kampanjo nenadoma dobi povsem nov pomen: ne le da je po prvem koraku lepši dan, lepše je tudi življenje. Pomembno je stvari začeti, in ne obupati na poti, poudarjajo pri znamki Barcaffè.
Javnost k početju prvih korakov spodbujajo z integrirano komunikacijsko kampanjo
»Seveda je skodelica kave Barcaffè odličen način, da se zbudiš in pripraviš na delo. Vendar tu govorimo o večjih stvareh, o začetkih in dokončanju osebnih odločitev, s katerimi dosežemo osebno izpolnitev,« je povedala vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè Jelena Milinković. Integrirano komunikacijsko kampanjo, ki jo je za Barcaffè pripravila in izvedla družba za strateško komuniciranje Herman & partnerji, že lahko zasledimo na televizijskih in drugih kanalih s spodbudnimi videoposnetki, ki sporočajo, da nič ni nemogoče, le začeti je treba. To je eno izmed ključnih sporočil nove kampanje, poudarja kreativna direktorica družbe Herman & partnerji Katja Petrin Dornik, ki je kampanjo zasnovala. S svojimi elementi je strateško zasnovana tako, da targetira vsakega posameznika. V njej se prepozna kdorkoli, s svojo dinamičnostjo ter igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove in spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev, ob tem pa poudarjajo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.
Kaj nas oddaljuje začetkov
Zaupanje vase pogosto omogoča, da se lažje odločimo o življenjskih odločitvah. Samozavest je tista, ki krepi zaupanje, da ne bomo zašli s poti in da bomo storili odločne korake. Ravno sledenje sebi je tisto, ki omogoča, da naredimo prvi korak in nadaljujemo. Pri znamki Barcaffè spodbujajo, da se premaknemo od tistih verzij sebe, ki samo načrtujejo in omahujejo, k tistim, ki poskušajo, vztrajajo in se učijo. Vsi potrebujemo pozitivne spodbude v življenju, zato njihovo kampanjo pozdravljamo.