8 NAGRAJENCEV IZ SLOVENIJE, HRVAŠKE, BIH IN SRBIJE BO ODŠLO NA OGLED NBA TEKME V SEZONI 2019/2020!
Za vse, ki konec marca niso doživeli slovensko obarvanega NBA košarkarskega spektakla v živo, Perutnina Ptuj s svojo najbolj prepoznavno in priljubljeno blagovno znamko POLI – katere ambasador je tudi NBA zvezdnik Luka Dončić – namreč pripravlja regijsko košarkarsko tekmovanje v navidezni resničnosti z VR Lukom Dončićem.
Velika promocijska aktivacija bo potekala v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH in Srbiji od 3. aprila do Poli maratona 1. junija 2019, ko bodo javno izžrebali srečne nagrajence. Osem jih bo Perutnina Ptuj peljala v Ameriko na ogled tekme NBA. Promocijska aktivacija ima tudi družbeno odgovorno noto – Perutnina Ptuj bo v začetku prihodnjega šolskega leta podarila pakete Poli žog izžrebanim osnovnim šolam ter tako v imenu Luke Dončića spodbujala učence k športu.
VR Poli Petke je velika regijska promocijska aktivacija s ciljem krepitve prepoznavnosti blagovne znamke POLI kot kakovostne, mladostne, duhovite in igrive znamke. Tako Dončića kot Poli odlikujejo te lastnosti. Poli Petke akcijo so v Perutnini Ptuj začeli snovati že lansko jesen. Vključuje ne le košarkarsko VR igro s 3D-animacijo Dončića, temveč celostno platformo z zahtevnim zalednim sistemom, ki udeležencu omogoča, da svojo VR izkušnjo deli na socialnih omrežjih in se z njo poteguje za mamljivo nagrado. Sodelujoči imajo tudi priložnost, da se z Lukom povežejo v dobrodelnosti. Luka Dončić namreč z aplikacijo sprejema Hi5 petke, ki jih njegov virtualni dvojnik prejme v VR igri. Hi5 petke se nato pretvarjajo v pakete Poli žog, ki jih bo Perutnina Ptuj v začetku prihodnjega šolskega leta podarila izžrebanim osnovnim šolam ter tako v imenu Luke Dončića spodbujala učence k športu.
»Osrednji namen VR Poli Petke je aktivacija javnosti na dogodkih (čim več ljudi sodeluje v VR košarkarski tekmi), kakovostna izkušnja virtualne resničnosti in osebna interakcija z VR Lukom Dončićem, ki ima dobrodelno noto. VR rezultati se seštevajo v košarkarske žoge za osnovne šole. Slednje bo Perutnina Ptuj z namenom popularizacije košarke med mladimi osnovnim šolam izročila v prihodnjem šolskem letu. S spletnim deljenjem VR izkušnje in aktivaciji na socialnih omrežjih ter kančkom sreče pa bo osem nagrajencev odpotovalo v Ameriko na ogled NBA tekme v sezoni 2019/2020,« je ob predstavitvi izpostavil Slavko Ficko, direktor strateškega marketinga in razvoja v Skupini Perutnina Ptuj.
Termini in lokacije VR Poli petke v Sloveniji:
3.–4. 4. PTUJ, Qlandia
5.–7. 4. LJUBLJANA, Hipermarket Mercator Šiška
12.–14. 4. CELJE, Planet Tuš Celje
15.–16. 4. CELJE, Hipermarket Mercator Celje
18.–20. 4. MARIBOR, Hipermarket Mercator Maribor
Podrobnejše informacije o poteku igre poiščite na spletni strani www.petke.si