Zgodba o Ugg-icah, kot jih danes ljubkovalno imenujejo uporabniki, sega v čase prejšnjega stoletja, ko so Avstralci izdelali obutev namenjeno vsakdanji uporabi delovnih ljudi. Uporabili so naravno avstralsko volno in kožo, saj je bil to razpoložljiv material. Njihova primarna funkcija je bila zagotavljanje udobja, toplote, funkcionalnost tudi v vročih dneh (omenjena volna ima termoizolacijske lastnosti, ki uravnavajo temperaturo tudi pri visokih temperaturah. Obutev je tako postala sestavni del garderobe večine delovnih Avstralcev.
V 70-ih letih prejšnjega stoletja, so Ugg-ice postale zaščitni znak lokalnih surferjev, ki so poleg unikatnosti, iskali funkcionalno obutev, v kateri so si lahko pogreli noge po surfanju v hladni vodi. Trendovska obutev je postala tako priljubljena, da se je en izmed nadobudnih surfarjev preizkusil z njihovo prodajo na drugi strani luže, v Ameriki. Pisalo se je leto 1978.
Prihodnjih deset let se je Ugg pretežno pojavljal v ozkem krogu surferskih uporabnikov, vse skupaj pa je dobilo nove razsežnosti s pravim marketinškim pristopom in profesionalizmom podjetja Deckers, ki je odkupilo vse pravice za proizvodnjo in distribucijo blagovne znamke. Istočasno je Ugg postal zaščitena blagovna znamka in kot taka unikatna po celem svetu.
Verjetno ena najbolj prepoznavnih oseb, ki je prva nosila Uggice, je bila Pamela Anderson. Prve Uggice si je kupila v Avstraliji in jih redno uporabljala ob snemanjih nanizanke Obalna straža (Baywatch).
Od takrat je Ugg postal zgodba o uspehu, saj je v prihodnjem desetletju postal sestavni del garderobe vsake ameriške ženske. Danes skoraj ne boste našli gospodinjstva v Ameriki, ki ne bi vsaj poznal ali celo imel en par Uggic v svoji omari.
Dodatni uspeh je zagotovila televizijska voditeljica Oprah Winfrey, ki jih je ob odkritju kupila 350 parov in podarila vsem svojim zaposlenim. Istočasno jih je dodala v svoj priljubljen internetni kotiček ''Oprah's Favorite things'', kar je povzročilo vseameriško histerijo in Uggice so v tednu dni izginile iz polic trgovin.
Uggice so tako postale modna zapoved in s pojavljanjem na modnih pistah po evropskih prestolnicah kot so Milano, London, Pariz, utrdila svoj položaj med množično trendovsko obutvijo. Njihov videz se vse od nastanka ni spremenil. Ostajajo unikaten in ekskluziven izdelek, ki ima uporabnike med mladimi, kot starimi. Verjetno je bil ključ do uspeha unikatna združitev funkcionale obutve (na notranji strani je narejen iz 100% naravne ovčje volne), najvišjih standardov kvalitete, ekskluzivnosti in vsestranske uporabnosti.
Zaradi izjemnega povpraševanja po Uggicah po svetu, ima podjetje Deckers sedaj zakupljen večinski delež avstralske proizvodnje naravne ovčje volne, saj je povpraševanje večje od ponudbe.
Ker pa je podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo in distribucijo Uggic tudi izjemno okoljevarstveno osveščeno, omogočajo sestavni materiali Uggic 100% reciklažo. Torej ne samo, da boste obuti po najmodernejših modnih zapovedih, temveč z njihovim nakupom prispevate k večji okoljevarstveni osveščeni. V Uggicah brez dvoma ne boste ostali neopaženi.
foto: www. ugg.si
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?