»Real Fashion for Real People«, se glasi geslo letošnje kampanije vse bolj trendovsko usmerjene blagovne znamke s. Oliver. Vrhovni poveljniki s. Oliverja so se v skladu s smernicami odločili, da ponudijo priložnost za prodor mladim talentom.
»Real Talents« je slogan marketinške kampanije za s. Oliver. Novi obrazi kampanje so predstavljeni s svojimi talenti in ponujajo vpogled v njihov vsakdan. Celotna komunikacija je zastavljena tako, da mladi talenti zastopajo prav vse linije: s. Oliver Casual, s. Oliver Selection in QS by s. Oliver z besedami »This is me«, »It's me« in »Here I am«, s katerimi izražajo misli: To kar delam, to sem; to so moje sposobnosti; tako se počutim udobno. Z izjavami o sebi, o konjičkih, sposobnostih in podrobnostih iz življenja se poistovetijo s s. Oliver kupci, postanejo jim enaki, avtentični, simpatični in najpomembnejše finančno dostopni, kar navsezadnje potrjuje geslo »Real Fashion for Real People«.
Več o kolekciji, ki bo na prodajnih policah od sredine avgusta dalje, najdete na www. realpeoplefashion.com.
foto: promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?