Mednarodni talenti za s.Oliver

18. 7. 2008
Deli

»Real Fashion for Real People«, se glasi geslo letošnje kampanije vse bolj trendovsko usmerjene blagovne znamke s. Oliver. Vrhovni poveljniki s. Oliverja so se v skladu s smernicami odločili, da ponudijo priložnost za prodor mladim talentom.

»Real Talents« je slogan marketinške kampanije za s. Oliver. Novi obrazi kampanje so predstavljeni s svojimi talenti in ponujajo vpogled v njihov vsakdan. Celotna komunikacija je zastavljena tako, da mladi talenti zastopajo prav vse linije: s. Oliver Casual, s. Oliver Selection in QS by s. Oliver z besedami »This is me«, »It's me« in »Here I am«, s katerimi izražajo misli: To kar delam, to sem; to so moje sposobnosti; tako se počutim udobno. Z izjavami o sebi, o konjičkih, sposobnostih in podrobnostih iz življenja se poistovetijo s s. Oliver kupci, postanejo jim enaki, avtentični, simpatični in najpomembnejše finančno dostopni, kar navsezadnje potrjuje geslo »Real Fashion for Real People«.

Več o kolekciji, ki bo na prodajnih policah od sredine avgusta dalje, najdete na www. realpeoplefashion.com.

foto: promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?