Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje (ki veljajo tudi za moške!)

Ženske, ki so se nekoč same borile z odvečno težo, razkrile 12 top nasvetov za hujšanje (ki veljajo tudi za moške!) (foto: Profimedia) Profimedia
6. 11. 2017

Za vas imamo 12 nasvetov tako rekoč iz prve roke, ki vam bodo zagotovo pomagali pri izgubi odvečnih kilogramov.

Se že vrsto let trudite izgubiti tiste odvečne kilograme, pa vam nikakor ne uspeva? Skrivnost se skriva v preprostih in minimalnih spremembah ter vsakdanjih navadah.

Tukaj je 12 nasvetov udeleženk kampa za izgubo teže, v sklopu katerega so nekatere izmed njih uspele izgubiti celo do 27 kilogramov!

1. Spremenite svoja naročila "za s seboj".

Če ste prezaposleni in je večina vaših obrokov vnaprej pripravljenih v restavracijah, obstaja preprosta rešitev, kako zmanjšati vnos kalorij s takšno prehrano.

Namesto zvrhanega krožnika testenin se odločite za solato s piščancem na žaru in kmalu boste opazili, da kilogrami sami od sebe kopnijo.

2. Prigrizki naj vam bodo težje dosegljivi.

Ko greste v trgovino po hrano, prenehajte s kupovanjem prigrizkov, ki jih "potrebujete, če kdo slučajno pride na obisk".

Tako vas ne bodo spremljali na vsakem koraku, če pa si boste tisto vrečko čipsa ali pa čokoladico tako zelo zaželeli, boste morali za to oditi v trgovino. Prepričani smo, da boste še enkrat premislili, ali si to resnično želite.

3. Pojejte obilen zajtrk.

Za večino žensk je normalno, da preskočijo zajtrk, saj menijo, da to pomeni, da bo telo pokurilo kalorije od večerje.

Če boste zjutraj pojedli zdravo kombinacijo beljakovin in polnozrnatih žitaric, boste čez dan manj lačni in posledično boste tudi zmanjšali nepotrebne prigrizke.

4. Pet minut je vse, kar potrebujete.

Kjerkoli imate možnost, poskusite v svoj vsakdan vključiti kratke vaje za telo.

Ko gledate zvečer televizijo, lahko zraven izjavate vaje za trebušne mišice ali pa razne poskoke (s kolebnico, na primer), tudi med pomivanjem posode lahko malo zaplešete.

Vaše telo bo pokurilo dodatne kalorije, posledično pa boste pred televizijo tudi manj pojedli, kot pa če bi samo sedeli na kavču s kokicami v naročju.

Še en nasvet: med sedenjem v službi sedite vzravnano, saj bodo na tak način delale tudi vaše trebušne mišice, zraven pa lahko stiskate tudi zadnjico.

5. Počistite svojo shrambo (pa ne na tak način, da vse naenkrat pojeste).

Kar je res, je res – če prigrizkov ne vidite, si jih ne morete zaželeti. Počistite shrambo in nadomestite vse nezdrave prigrizke z manjkaloričnimi, zdravimi (kot so na primer pečena bučna semena).

Čez čas boste začeli že samodejno kupovati bolj zdrave prigrizke.

6. "Vesele urice" naj se preselijo v naravo.

Namesto, da greste po delovnem dnevu na "vesele urice" in si privoščite akcijske koktejle, nato pa nadaljujete z obilno večerjo, se raje odločite za dolge sprehode ali kratke teke.

Da vam pozimi ni treba zmrzovati v snegu, lahko to dvoje zamenjate za plavanje v bližnjem kopališču. Poskusite in videli boste, kako bodo kilogrami začeli sami od sebe kopneti.

7. Ustvarite si svojo "playlisto" najljubših skladb.

Glasba na vašem iPodu vas bo še bolj spodbudila k obisku fitnesa ali izvajanju kakšne druge športne aktivnosti. Ta vas bo napolnila z energijo, poleg tega pa jo boste verjetno želeli poslušati do konca in boste tako nehote podaljšali svoj trening.

Samo predstavljajte si, kaj lahko vašemu telesu naredita dva meseca dosledne telovadbe!

8. Pojejte ogromno zelenjave.

Če boste k svojim najljubšim jedem dodali zelenjavo, boste hitreje siti in ne boste več čutili potrebe po kalorični sladici ali prigrizkih.

9. Tecite, tecite in tecite.

Vsak dan si vzamite 20 minut za tek (zagotovo jih imate!). Najbolje je, da greste v naravo na svež zrak in tam svoje telo napolnite z novo energijo.

10. Joga.

Marsikdo je prepričan, da joga in izguba kilogramov nimata nič skupnega, saj naj bi pri tem postali le bolj gibčni. Vendar pa vam joga omogoči, da vzpostavite globjo povezavo s svojim telesom in hrano.

Če jo boste izvajali dovolj pogosto, boste ugotovili, da postajate veliko bolj povezani z znaki lakote – tako boste jedli bolj intuitivno in odnehali takrat, ko boste siti.  

Poleg tega pa ima joga tudi neverjetne zdravilne učinke (ja, tudi za moške!).

11. Pred spanjem pozabite na prigrizke.

Navadno nam pred spanjem "zapašejo" ravno same slabe stvari, pojedli bi karkoli (še posebej ženske v "tistih dneh").

Če se pred spanjem ne boste preveč najedli, boste ponoči tudi lažje in bolje spali, kar pa tudi pripomore k izgubi odvečne teže (poleg tega pa, če mogoče še niste vedeli, ko ste utrujeni, navadno tudi več pojeste).

12. Pijte dosti vode.

Ljudje velikokrat mislimo, da smo lačni, v resnici pa smo le žejni. Kar pomeni, da lahko nevede zaužijete dodatne in nepotrebne kalorije – potrebovali pa ste le kozarec vode.

Na dan se potrudite spiti čim več vode: poglejte, koliko bi je morali na dan spiti glede na vašo težo (še posebej, če hujšate).

Prirejeno po: seriouslyaubrey.com

Preberite še: 4 čaji, ki bi jih morali bolj pogosto piti (še posebej, če želite izgubiti odvečne kg)

Priporočamo tudi: 5 stvari, katerim se je po obroku bolje izogniti

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri