3 super krepilne vaje, ki jih lahko izvajate kjerkoli

3 super krepilne vaje, ki jih lahko izvajate kjerkoli (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
6. 2. 2016

Obstaja kar nekaj izredno učinkoviti vaj, s katerimi krepimo celo telo, zmanjšamo delež telesne maščobe, pridobimo na kondiciji, hitrosti in za katere ne potrebujemo telovadnice ali posebne opreme. Danes predstavljamo 3. Za vsako potrebujete 1 minuto.

Da trening ne bo dolgočasen, smo poiskali izziv - vsako vajo izvajajte eno minuto in poskušajte narediti čim več ponovitev. Varno, seveda. Na koncu naredite daljši odmor in nato ponovite še dvakrat.

1. Vojaški poskoki

Vaja s katero trenirate celo telo - hrbtne, prsne in ramenske mišice, mišice rok, nog, zadnjice in jedro.

Naredite čim več ponovitev (samo za primer - atleti naredijo približno 24 do 30 takšnih poskokov na minuto).

2. Deska na komolcih (z iztegom roke in noge)

Pazite, da med izvajanjem vaje ne pride do uleknitve (lordoze) v ledvenem delu hrbtenice, ali pa da ne pride do položaja strešice.

3. Počep

Če se vam zdi prelahko, vajo izvajajte z utežmi.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri