Novice Promocijsko sporočilo

Projekt Hud Job že četrto leto zapored!

11. 5. 2017
Deli
Projekt Hud Job že četrto leto zapored! (foto: Hud Job)
Hud Job

Že četrto leto zapored se na uredništvu Cosmopolitana odvija projekt Hud Job, ki mladim in zagnanim talentom omogoča pripravništvo in vpogled v svet medijev. Tokrat vsebine soustvarjajo štiri ustvarjalne pripravnice; spletna novinarka Tamara, grafična oblikovalka Maja, fotografinja Urša in novinarka Ajda.

Pripravniški projekt hiše Adria Media je tudi letos nastal v tesnem sodelovanju s partnerji, ki so v projektu oziroma dekletih prepoznali potencial. Tako je dekleta že prvi dan oblekla priznana znamka oblačil s.Oliver, ki je z znanim DJ-em Robinom Schulzem nedavno ustvarila ekskluzivno kapsul kolekcijo, prav tako pa letos podjetje s.Oliver Slovenija praznuje tudi dvajseti rojstni dan.

 Od leve proti desni: fotografinja Urša, spletna novinarka Tamara, grafična oblikovalka Maja in novinarka Ajda.

Z zabavnimi izzivi bo obdobje pripravništva popestrila tudi modna znamka spodnjega perila Lisca, ki nas je navdušila z barvito kolekcijo kopalk za prihajajoče poletje.

Pripravnice bo pot zanesla tudi na slovensko obalo, in sicer v hotele LifeClass.

Pripravnice bo pot zanesla tudi na slovensko obalo, in sicer v hotele LifeClass Portorož, kjer goste sproščajo z visoko kakovostno wellness in gostinsko ponudbo ter poskrbijo za brezskrben pobeg od stresnega ritma.

Dekleta se bodo spopadla z zanimivimi izzivi.

Manjkal ne bo niti Citypark, največje nakupovalno središče v Sloveniji, ki na enem mestu ponuja vse potrebno, doživetje in nakupovanje hkrati! Citypark pa letos praznuje tudi svoj 15. rojstni dan. Praznovanje se bo odvijalo 26. maja na ljubljanski špici s pravim modno-glasbenim spektaklom. Več o dogodku izveste TUKAJ.

Ustvarjalna dekleta pa bo v vlogi fotografa, osebnega tajnika in snemalca ves čas spremljal tudi HTC-jev novi telefon U-Ultra, ki se lahko pohvali s stekleno površino na obeh straneh ter izvrstnim zvokom za glasbene užitke.

Med podporniki projekta je tudi zavarovalnica Triglav, ki je dekleta navdušila predvsem z aplikacijama Drajv in Vreme ter aktualnim turističnim zavarovanjem.

Med podporniki projekta je tudi Zavarovalnica Triglav, ki je dekleta navdušila predvsem z aplikacijama Drajv in Vreme ter aktualnim turističnim zavarovanjem. In Pazi To! Pripravljajo se številne hude vsebine za mlade, ki jih bodo sokreirale tudi naše Hud Jobovke.

Hudjobovke v akciji

Da ne bodo žejne, bo zanje poskrbela voda Dana! Ste vedeli, da na raznovrstnost mineralnih snovi posamezne vode vplivajo značilnosti podzemnega okolja, kjer se voda pretaka, globine vrtine in čas zadrževanja vode v podzemnem prostoru? To pa je Hudo!

Dekleta in njihove dogodivščine lahko spremljate na spletni strani Hud Joba ter njihovih blogih!

Preberite več na Cosmopolitan.si