V luči prihajajočih olimpijskih iger si je družba Coca-Cola kot dolgoletni partner OI zadala posebno nalogo – približati olimpijske igre mladim in jih vključiti prav posebno gibanje. Z združitvijo dveh največjih strasti mladih – športa in glasbe – in s svetovno priznanim glasbenim producentom Markom Ronsonom je nastala kampanja Gibaj se v ritmu Londona 2012.
Ronson je v svojem potovanju po svetu spoznal pet mladih olimpijcev in v posnetke ujel zvok, ki nastaja med njihovim športanjem. Iz posnetkov je naredil ritem in skupaj z enkratnim vokalom Katy B posnel himno za največji športni dogodek v tem letu.
V kampanji je sodelovalo pet športnikov, ki se bodo čez dober teden dni pomerili na letošnjih olimpijskih igrah. Vsak izmed njih je bil izbran zato, ker pooseblja pozitivno naravnanost in optimizem, ki sta v srcu tako družbe Coca-Cola kot olimpijskega gibanja.
Ambasadorji kampanje so:
Maria Espinoza, tekmovalka taekwondoja iz Mehike
Dayyan Jaffar, lokostrelec iz Singapurja
Darius Knight, namizni tenisač iz Velike Britanije
David Oliver, tekač na 110 m z ovirami iz ZDA
Ksenija Vdovina, šprinterka iz Rusije
Vsak izmed športnikov je tesno sodeloval s priznanim glasbenim producentom Markom Ronsonom, da je lahko ustvaril unikatne zvoke, značilne za svoj šport, in jih vključil v glasbeno himno. Športniki se prav tako pojavljajo v oglasih kampanje, interaktivnih digitalnih in mobilnih aplikacijah, ki sledijo njihovemu potovanju do, med in po olimpijskih igrah v Londonu.
Glasbena himna Anywhere in the World
Navdihujoča himna, ki sta jo ustvarila z grammyjem nagrajeni producent Mark Ronson in priljubljena britanska pevka Katy B, združuje zvoke olimpijskih športov z ritmom londonske glasbe. Ronson je potoval po vsem svetu, da je lahko spoznal pet nadobudnih mladih olimpijcev in ujel zvok, ki nastaja pri njihovih športih. Njihov ritem je povezal z vokalom Katy B in posnel himno za največji športni dogodek v tem letu.
V tem glasbenem eksperimentu je Ronson posnel celo vrsto zvokov, ki nastajajo med treningi teh mladih olimpijskih upov. Z uporabo inovativnih metod je ujel edinstvene zvoke vsakega posameznega športa – tako je na primer tek čez ovire ujel tako, da se je s kolesom in mikrofonom vozil tik ob tekaču Davidu Oliverju.
»Če bi mi kdo enostavno poslal CD z zvoki vseh teh športnikov, posnetek ne bi bil niti približno tako tridimenzionalen kot je zdaj, potreboval sem namreč osebno izkušnjo z njimi,« je dejal Mark Ronson. »Želel sem biti vpleten na vsakem koraku. Zame je bilo zelo pomembno, da sem lahko z njimi preživel nekaj časa, torej v njihovem okolju, da bi razumel, kako naj spremenim njihove zvoke v pesem.«
Pesem Anywhere in the World je kot singel izšla po celem svetu in je podlaga za televizijske oglase, mobilno in digitalno platformo ter dogodke družbe Coca-Cola, ki se bodo odvijali med olimpijskimi igrami.
Ali je mogoče ujeti zvok športa?
Pogled v zakulisje nastajanja himne popelje gledalca okoli sveta in skuša najti odgovor na to vprašanje. Enourni dokumentarni film sledi Ronsonovemu potovanju v pet držav na štirih kontinentih in srečanjem z vsakim od športnikov, ko je posnel zvoke njihovega športa v njihovem domačem kraju.
Delček dokumentarca:
Globalni televizijski oglas z Markom Ronsonom, Katy B in petimi olimpijskimi športniki , ki prikazuje zlitje glasbe in športa z Londonom v ozadju, se je na slovenski televizijah pojavil v začetku julija. Oglas si lahko v angleški različici ogledate tukaj.
Mladi po vsem svetu lahko ustvarjajo in delijo svoj ritem kjerkoli in kadarkoli
Elementi kampanje so se globalno aktivirali preko mobilne in digitalne platforme ter komunikacije na prodajnih mestih. Družba Coca-Cola je preko SMS-sporočil, mobilnega interneta in inovativnih aplikacij navdušila mlade po vsem svetu, da ustvarjajo, komunicirajo in delijo svoj glasbeni ritem olimpijskih iger kjerkoli in kadarkoli.
Tudi v Sloveniji lahko mladi ustvarijo svoj ritem na uradni strani kampanje Gibaj se v ritmu Londona 2012.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?