Jaša Bombač, avtorica revolucionarne Lux Bootcamp vadbe za ženske, je postala nov obraz blagovne znamke adidas StellaSport, ki jo je ustvarila priznana britanska oblikovalka Stella McCartney.
Energična Jaša Bombač je pred dobrima dvema letoma z Lux Bootcamp vadbo v svet ženskega fitnesa vnesla pravo revolucijo in predstavnicam nežnejšega spola ponudila inovativen način ukvarjanja s športom. Pred kratkim pa je dosegla še en uspeh; postala je prvo adidas StellaSport dekle pri nas in predstavnica nove blagovne znamke, ki jo za adidas ustvarja britanska oblikovalka Stella McCartney. Kot je poudarila Jaša, sta jo pri blagovni znamki očarala predvsem funkcionalnost in unikatnost: »Oblačila mi kljub estetski dovršenosti omogočajo, da se gibljem svobodno, sproščeno in unikatno. Tako lahko skozi gibanje brez ovir izrazim svoj močen, drzen ter svoboden jaz.«
Blagovna znamka adidas StellaSport v celoti pooseblja Jašino vizijo, saj je namenjena mladim, modnim in živahnim dekletom, ki si ne bojijo izraziti svoje edinstvenosti. Kot dodaja Jaša, je pri tem najpomembnejše, da na svoje telo pogledajo iz druge perspektive: »Morajo se ga naučiti sprejemati v vsej svoji unikatnosti in uporabljati tako, da bo služilo svojemu namenu – gibanju.«
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?