Brez Triglavovega logotipa v izteku planiške letalnice si zaključnega dejanja svetovnega pokala v smučarskih skokih ni več mogoče predstavljati.
Tako kot ne četrtkovega dne, ko so na sporedu kvalifikacije, brez množice otrok, ki jim Zavarovalnica Triglav v okviru akcije Triglav generacije v Planici že več kot 30 let omogoča ogled skokov v dolini pod Poncami.
Tudi letos bo na uvod največjega slovenskega športnega praznika pripeljala okoli 3.500 šolarjev s spremljevalci, obiskovalcem Ljubljane pa omogočila ogled finala na posebni Citylight oglasni površini.
Zavarovalnica Triglav je planiškim poletom zvesta že skoraj pol stoletja. Kot zlati sponzor tekmovanja in dolgoletna partnerica Smučarske zveze Slovenije si ni zaman pridobila statusa 'Triglav je Planica in Planica je Triglav'.
Generacije v Planico s Triglavom
V vsem tem obdobju so finale svetovnega pokala v smučarskih skokih delili s številnimi generacijami Slovencev, zato so ga leta 2008 poimenovali kar Triglav generacije v Planici.
»Četrtkov dan v Planici bo tudi tokrat pravi uvod v planiški spektakel. Zavarovalnica Triglav, ki je Planici zvesta že več kot 45 let, bo letos v dolini pod Poncami ogled smučarskih skokov omogočila rekordnemu številu otrok iz vse Slovenije – več kot 3.500 jih bomo z njihovimi spremljevalci pripeljali z okoli 70 avtobusi. Z nami bo tudi 12 velikih družin in skupine otrok s posebnimi potrebami. Akcija Triglav generacije v Planici je gotovo ena najlepših planiških podob. Ocenjujemo, da smo v več kot 30 letih v Planico peljali že skoraj 90.000 ljudi,« je pred četrtkovim dogodkom o akciji, ki je postala eden najbolj tradicionalnih projektov v Sloveniji, dejal član uprave Zavarovalnice Triglav Tadej Čoroli.
Skupaj za najboljše orle sveta
Namen projekta je otrokom ne glede na socialno okolje omogočiti doživeti vrhunsko športno tekmovanje v živo. V četrtek, na že tradicionalni dan brez alkohola v Planici, otroci stiskajo pesti za najboljše lovce na daljave, preživijo dan mladostnega adrenalina v naravi in spoznajo svoje športne junake.
Z njimi se bo družil tudi Domen Prevc, ki je še premlad, da bi lahko nastopal na letalnicah: »Tako kot dobra ekipa so pomembni tudi zvesti navijači. Teh v četrtek zagotovo ne bo manjkalo v Planici. Med njimi bom s sotekmovalci tudi jaz. Skupaj z večtisočglavo množico otrok bom navijal in držal pesti za svojega brata Petra in ostale orle.«
Da bo dolina pod Poncami še dolgo sijala v vsej svoji lepoti, pa bo letos poskrbela tudi akcija Očistimo naše gore Zavarovalnice Triglav, ki bo Planico opremila z bio razgradljivimi vrečkami za smeti.
Zdrav duh v zdravem telesu
Zavarovalnica Triglav je v letošnji sezoni naredila še korak naprej in podprla slovenski dokumentarni film Nova Planica režiserja Blaža Završnika, ki bo premierno predstavljen na prvem programu TV Slovenija v torek, 15. 3. 2016.
Film pripoveduje o zgodovini doline pod Poncami in izgradnji novega nordijskega centra, katerega partner je tudi največja slovenska zavarovalnica. Slednja že vrsto let podpira tudi športni duh med mladimi in spodbuja zdrav način življenja v naravi brez alkohola.
Z Zavodom Vse bo v redu Zavarovalnice Triglav za družbeno odgovorne aktivnosti je z namenom opozarjati in ozaveščati o negativnih posledicah, ki jih v družbi povzroča prekomerno uživanje alkohola, podprla akcijo 40 dni brez alkohola, ki bo potekala tudi v času letošnjega zaključka svetovnega pokala v smučarskih skokih. Vse štiri dni bodo tako lahko udeleženci Planice preventivno uporabljali alkoteste.
Ogled poletov na prostem v Ljubljani
Največja slovenska zavarovalnica bo letos Planico pripeljala še bližje tudi obiskovalcem Ljubljane. Od vključno četrtka do nedelje, ko bo na sporedu zadnja tekma smučarjev skakalcev v letošnji sezoni, bo omogočila ogled finala svetovnega pokala v smučarskih skokih na posebni Citylight oglasni površini. T. i. svetlobna vitrina stoji v središču mesta na Slovenski cesti (pri Pošti Slovenije), v njej pa si bodo lahko mimoidoči ogledali letošnji planiški spektakel.