Športi Promocijsko sporočilo

Športna trgovina Decathlon navdušila že več tisoč Slovencev

6. 9. 2013
Deli

Decathlon, vodilna svetovna veriga športne opreme, je kmalu po odprtju nove trgovine v Miljah pri Trstu navdušila že več tisoč slovenskih kupcev. 

Slovence so najbolj prepričali Decathlonovi izdelki znamke Quechua, ki vključuje bogato ponudbo za pohodništvo, gorništvo in kampiranje.

Poleg Quechue, so zelo priljubljene znamke tudi b'Twin - kolesa in kolesarska oprema, Kalenji - izdelki za tek in Domyos - izdelki za fitnes in dvoranske športe. Kupci so bili zadovoljni tudi z bližino trgovine, saj se nahaja takoj za italijansko mejo, 5 minut vožnje iz Kopra.

Decathlon v Miljah posveča posebno pozornost slovenskim kupcem, saj je posebej zanje pripravil spletno stran www.decathlontrst-milje.si z vsemi osnovnimi podatki in ponudbo.

Športna trgovina Decathlon

Eden od bolj poznanih izdelkov, ki ste jih verjetno tudi sami opazili v mnogih kampih, so sekundni šotori Quechua, ki se postavijo sami v dveh sekundah. Toda to je le ena Decathlonova uspešnica.

Vodja prodajne enote Decathlon v Miljah Emanuele Tarzia pravi, da je odziv slovenskih kupcev že od samega začetka zelo dober, kar je dokaz, da so s ponudbo resnično zadovoljni.

»Športnikom in aktivnim v Sloveniji želimo ponuditi kar najširšo izbiro izdelkov za celo družino, ki so kakovostni in hkrati cenovno dostopni vsem,« je dejal.

Decathlon ponuja tako izdelke uveljavljenih blagovnih znamk kot svoje, za katere je značilna visoka tehnološka dovršenost in zelo ugodne cene.

Ponudba vključuje 30.000 izdelkov za več kot 70 športnih disciplin, vsi izdelki pa so podrobno predstavljeni na spletni strani www.decathlon.it. V Decathlonovih trgovinah je na enem mestu poskrbljeno praktično za vse športe, bogata ponudba pa vključuje izdelke za začetnike, rekreativce in tiste najbolj izkušene.

Kljub temu da se center razprostira na kar 3.600 kvadratnih metrih površine, je Decathlon v Miljah zasnovan tako, da obiskovalci hitro najdejo vse, kar potrebujejo za svoj najljubši šport. Za vsak oddelek skrbijo prodajni svetovalci, ki so tudi sami specialisti za šport tega oddelka, zato znajo strokovno svetovati.

Zaradi izjemno dobrega razmerja med ceno in kakovostjo, se je število prodajnih enot od leta 1991 do danes povečalo s 70 na 600 v 18 državah po svetu. Med športniki je najbolj priljubljenih 20 Decathlonovih lastnih znamk – "Passion brands".

Z obiskom Decathlona bodo poleg pohodnikov, kolesarjev in tekačev zadovoljni tudi ljubitelji fitnesa, tenisa, navtike, smučanja ter številnih ostalih športnih aktivnosti.

Več informacij: www.decathlontrst-milje.si, www.decathlon.it.