V soboto, 10. 10. 2015, bodo ljubitelji narave in pohodništva na pokljuški planoti skupaj z ekipo Očistimo naše gore in vrhunskimi slovenskimi športniki zaključili že šesto uspešno vseslovensko ekološko akcijo.
Zbor je ob 10. uri na terasi Športnega centra Triglav Pokljuka na Rudnem polju, od koder se bodo udeleženci na čiščenje pokljuške planote podali opremljeni s simbolom akcije – z biorazgradljivo vrečko za pobiranje odpadkov, rokavicami in majico. Uradna otvoritev zaključne prireditve se bo začela ob 12.30 uri. Poskrbljeno bo tudi za topel obrok in pijačo.
Že šesta uspešna sezona
Zavarovalnica Triglav že šesto sezono zapored z akcijo Očistimo naše gore skrbi za naravo in hkrati spodbuja življenje s pohodništvom. Slovenske gore so vse bolj čiste, vrečke za pobiranje smeti pa že skoraj obvezna oprema pohodnikov in zaščitni znak 70 planinskih koč, gorskih postojank in zgornjih postaj žičnic po vsej Sloveniji.
Čista narava pripomore k boljšemu življenjskemu okolju, zato Zavarovalnica Triglav z akcijo Očistimo naše gore že od samega začetka spodbuja odgovornost posameznikov do vsebine njihovega nahrbtnika. Ob tem jih nagovarja, da svoje odpadke odnesejo nazaj v dolino in jih odložijo v zabojnike za ločeno zbiranje odpadkov.
Prvotnemu sporočilu akcije – skrbi za čiste gore – je zavarovalnica, ki je ime dobila po najvišjem slovenskem vrhu, skozi leta dodala še širjenje zavesti o varnejšemu obiskovanju gora.
Očistimo naše gore skozi čas
2010: po uspešno izpeljani akciji Očistimo Slovenijo v enem dnevu je Zavarovalnica Triglav v želji spodbuditi planince ter ljubitelje gora in narave, da čiščenje nadaljujejo tudi v gorskem svetu, začela z akcijo Očistimo naše gore. Mobilizirala je oskrbnike gorskih koč, zaposlene in planince ter z biorazgradljivimi vrečkami opremila 25 planinskih postojank, s pomočjo 104 ambasadorjev čistih gora pa je 35.000 vrečk razdelila tudi med planince.
2011: akcija se razširi na čiščenje sredogorskega sveta in planin. Vzpostavi se spletno mesto www.ocistimogore.si in virtualna planinska knjižica. Novost je tudi Facebook profil, ki ima ob koncu sezone že 14.000 privržencev.
2012: v akcijo se vključijo znani slovenski športniki in sponzoriranci Zavarovalnice Triglav ter s tem postanejo ambasadorji čistih gora. Med njimi so Jakov Fak, Klemen Bauer, Teja Gregorin, Žan Košir itd. Na spletnem mestu se vzpostavi mobilna aplikacija Gorski priročnik, ki je namenjena ljubiteljem gora za večjo varnost v visokogorju.
2013: osnovna vsebinska izhodišča komuniciranja – čiščenje, varnost, osveščanje – se razširijo tudi na nove kanale družbenih medijev, kot so Twitter, Instagram in Pinterest. Za najmlajše planinske navdušence se začne iskanje zaklada s pomočjo Gregorjevega geolova.
2014: akcija Očistimo naše gore se poveže s projektom Otroci Triglava in v sklopu tega zavarovalnica obnovi prvo otroško igrišča v planinskem svetu, in sicer na Svetem Joštu pri Kranju. S prostovoljci Planinske zveze Slovenije poskrbi za načrtovanje poti za kar 4000 slovenskih vrhov. Te lahko planinci dodajo v svojo Planinsko knjižico in tako določijo pot, ki jih bo varno pripeljala do vrha in nazaj v dolino.
2015: Zavarovalnica Triglav začne sodelovati z Gorsko reševalno zvezo Slovenijo in v sklopu projekta Otroci se učijo pomagati z delavnicami po slovenskih osnovnih šolah otroke ozavešča o varnosti v gorskem svetu.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?