McDonald's je pričel z novo kampanijo, ki je mnoge zelo razjezila.
Pri eni najbolj znanih verig hitre hrane, McDonald'su, so letos pripravili posebno presenečenje za ljubitelje pistacije. Pred 2 letoma so v ponudbo dodali sladoled s pistacijo, ki pa po okusu ni najbolj prepričal. Da bi se odkupili za svojo napako, so se zato pri McDonald'su odločili, da izdelek ponovno dodajo v ponudbo, a s povsem drugačno recepturo.
V sklopu lansiranja svojega novega izdelka pa v prejšnjem tednu pričeli tudi s posebno kampanijo, v kateri se pistacija "opravičuje" in "prosi za novo priložnost". Tovrstni oglasi pa so razjezili Inštitut 8. marec, saj naj vključevali retoriko, ki v resničnem življenju pogosto spremlja toksične in nezdrave odnose, lahko pa celo nasilje in zlorabe v partnerskih odnosih.
V svoji objavi v prejšnjem tednu so iz Inštituta 8. marec zapisali: "Romantiziranje občutka krivde, poniževanja in prevzemanja odgovornosti za nekaj, česar nisi povzročil, ni duhovito. Ni izvirno. In zagotovo ni neškodljivo. Takšni oglasi niso smešni."
Člani omenjenega društva niso mogli skrivati svojega ogorčenja nad tem, da je oglas bil sprejet. "Da si lahko podjetje privošči tak oglas, bi nas moralo skrbeti, saj je očitno odsev družbene normalizacije nezdravih odnosov in celo nasilja. Prav bi bilo, da se oglas umakne," so jasni.
Nad oglasom so se zgražali tudi pri portalu spol.si, kjer pišejo, da to sploh ni oglas. "To ni reklama. Je normalizacija nasilja nad ženskami in seksizma," so jasni na portalu in ob tem dodajajo, da takšno početje zahteva reakcijo vseh nas.
Pri McDonald'su stojijo za svojim oglasom in zagotavljajo, da je njihov namen bil gola promocija novega okusa. Pistaciji so v oglasu "podelili" ženski spol zgolj zato, ker je samostalnik pistacija sam po sebi ženskega spola.
Kaj pa o tem menite vi?