Natakarica razkriva: "To je trik, ki ga natakarji uporabljamo, ko želimo, da gost čim prej odide"

31. 1. 2025
Deli
Delo natakarja ni vedno preprosto, še zlasti, če ima kakšen gost težavne želje in zahteve. (foto: Profimedia)
Profimedia

Delo natakarja ni vedno preprosto, še zlasti, če ima kakšen gost težavne želje in zahteve. 

Imeti opravka z arogantnim gostom zahteva veliko mero potrpežljivosti in diplomacije, kar vsekakor ni vedno mačji kašelj. Morda je ravno to eden izmed razlogov, da so si nekateri natakarji omislili iznajdljiv način, s katerim pospešijo čim prejšnji odhod težavnih gostov. Natakarica z uporabniškim imenom @tastyriah je na TikToku izdala, kako jim to uspeva.

Preberite še:

Trik z računom, ki prežene nezaželenega gosta

Natakarica Tastyriah je v posnetku je pokazala trik, ki ga natakarji uporabljajo, ko imajo opravka z gosti, ki jim niso ravno po godu. Razkrila je, da vnaprej izda račune za tiste goste, za katere želi, da čim prej zapustijo restavracijo, namesto, da bi počakala, da za račun rečejo sami.

Običajna praksa izdajanja računov je sicer drugačna, saj natakar račun izda, ko stranka to želi. V kolikor ga torej natakar predloži že prej, to lahko namiguje, da želi, da gost karseda hitro odide. Natakarica v posnetku slednje ponazarja s tem, da v rokah drži račun, ob tem pa je še zapisala: »Ko gostje rečejo, če lahko dobijo račun, jaz pa ga mimogrede takoj predložim, ker sem komaj čakala, da odidejo.«

Knjižničarji so obnemeli, ko so zagledali, kaj jim je bralec pustil pred vrati
@tastyriah #fyp #serverlife #servertok #customerservice ♬ original sound - sissy

Razširjena praksa?

Očitno pa ta praksa še zdaleč ni redka, saj jo uporabljajo številni natakarji. V komentarjih ob posnetku so se oglasili mnogi zaposleni v gostinstvu ter se strinjali, da uporabljajo tovrsten trik, čeprav običajno gostom za mizo rečejo, naj plačajo, ko bodo pripravljeni in da se ne mudi.

Eden izmed oseb, ki so komentirale posnetek je zapisala, kako to pojasni gostom: »Račun bom pustila tukaj, da plačate, ko boste pripravljeni,« ter dodala, da postavi račun čim bližje gostu, da pospeši proces odhoda.

Nekateri uporabniki pa so delili drugačne izkušnje in sicer, da kljub temu, da želijo hitro poravnati račun in oditi, večkrat dolgo čakajo na natakarja in pogosto doživijo ignoriranje gostinskega osebja.

Kakšne pa so vaše izkušnje? 

Vir: mirror.co.uk

Živilo številka 1, ki ga morate uživati za znižanje holesterola (Svetujejo dietetiki)

Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija