Ste vedeli, da slogan podjetja Nike izvira iz bizarnega dogodka?

17. 12. 2023
Deli
Ste vedeli, da slogan podjetja Nike izvira iz bizarnega dogodka? (foto: Profimedia)
Profimedia

Ustvarjalci so navdih za slogan 'Just Do It' našli pri morilcu.

Ljubitelji znamke Nike zagotovo poznate slogan 'Just Do It' ('Samo naredi to'). Gre za enega najbolj ikoničnih in prepoznavnih sloganov, ki so ga pri znamki skovali leta 1988. Besedna zveza pa ima presenetljivo preteklost.

Ne spreglejte:

Slogan je oblikoval marketinški velikan

Pri oblikovanju slogana je sodeloval Dan Wieden, velikan marketinške industrije, ki je v svoji karieri delal na številnih kampanjah, vključno z znamkami Old Spice, Coca Colo in drugimi.

Prvi oglas, ki je vseboval slogan 'Just Do It', prikazuje 80-letnega tekača po imenu Walt Stack. Ravno ta oglas je znamko Nike popeljal k uspehu in pomagal oblikovati cvetoče podjetje, kakršno je danes.

Ko je govoril o Wiednovi genialni marketinški strategiji, je Nick DePaula, pisec člankov o ligi NBA pri ESPN, dejal: "Ne samo, da je bil slogan odličen, ampak tudi dostopen in hkrati dovolj nespecifičen, da bi ga lahko kdorkoli uporabil za kar koli je želel narediti."

Poslednje besede morilca

Navdih za slogan je Wieden našel pri morilcu. Gary Gilmore je leta 1976 ubil dva človeka; najprej je  brutalno oropal in umoril Maxa Jensena, uslužbenca bencinske črpalke, nato pa še Bennieja Bushnella, vodjo motela. Za svoja dejanja je Gilmore bil istega leta obsojen na smrt, leta 1977 pa je bila kazen izvedena.

Preden je izgubil življenje, so poslednje besede morilca bile: 'Let's do it' ('Naredimo to'). Dan Wieden je v svojem dokumentarcu Art & Copy priznal, da je v teh besedah našel navdih. "Všeč mi je bil del 'Do It' ('Naredi to')," je povedal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FACTS (@facts)

V ločenem intervjuju je Wieden pojasnil, da si je želel generičnega slogana, ki bi nagovoril vsakogar: "Poskušal sem napisati nekaj, kar bi lahko nagovorilo ženske, ki so šele začele trenirati in hkrati ljudi, ki so že vrhunski športniki."

Wieden je vsekakor naredil slogan, ki je postal izjemno prepoznaven in priljubljen, s tem pa je dokazal tudi, da včasih navdih lahko najdemo na najbolj nenavadnih krajih.

Vir: ladbible.com

 

Bonus video: Kako tudi v času praznikov poskrbeti za uravnotežene obroke?

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?