Priznava, da tega ni pričakovala.
Avstralka Bron Galic je verjela, da je na priljubljeni spletni trgovini Temu našla popolne bambusove rolete za svojo kuhinjo – in to za le 6 evrov. A ko je po dveh tednih čakanja končno odprla paket, jo je pričakalo nekaj povsem drugega.
Namesto pravih rolet je iz škatle potegnila tanko rjuho z natisnjenim vzorcem bambusa, ki je bolj spominjala na poceni prt kot na senčilo. Njeno izkušnjo je na TikToku delila njena hči, uporabniki TikToka pa so se prav tako nasmejali do solz.
@tash_galic Thought she was getting blinds.. got a tablecloth instead 😅 #funny #temu #fail #foryou #fyp ♬ Jet2 Advert - ✈️A7-BBH | MAN 🇬🇧
»Pošteno sem se nasmejala«
»Ko sem odprla paket, nisem mogla verjeti svojim očem. Bila je samo rjuha z natisnjenim vzorcem bambusovih rolet!« je povedala za portal What's The Jam. »Res sem se nasmejala. Nisem mislila, da gre za napako – to se mi je zdelo popolnoma tipično za Temu.«
Čeprav je sprva razmišljala, da bi stvar uporabila kot prt, je hitro opustila idejo in "rolete" vrgla proč. Celotno situacijo je vzela z veliko mero humorja, kljub temu da je na dostavo čakala dva tedna in so se ji zato zamaknile prave kuhinjske rolete.
Bron pravi, da jo dogodek niti ni preveč presenetil. Opise izdelkov na Temuju je opisala kot »zmedene in nerazumljive«. Trgovine ni kontaktirala neposredno, temveč je prek aplikacije zahtevala vračilo kupnine – in denar je hitro dobila nazaj.
»Opazila sem, da teh 'rolet' zdaj ni več v ponudbi,« je povedala. »Bile so oglaševane kot rolete, ampak njihovi opisi so včasih tako zapleteni, da jih je komaj mogoče razumeti.«
Čeprav je bila izkušnja nenavadna, je ne bo odvrnila od nadaljnjih nakupov na Temuju. Pravi pa, da bo odslej opise izdelkov brala precej bolj natančno.
Oglasili so se tudi predstavniki Temuja
Temu je znan po ogromni izbiri izdelkov po izjemno nizkih cenah, saj neposredno povezuje kupce z dobavitelji – večinoma iz Kitajske. Po objavi zgodbe se je oglasil tudi predstavnik podjetja.
»V Temuju smo hvaležni vsem našim strankam. Zavedamo se, da ta izdelek ni izpolnil pričakovanj, a cenimo humor, s katerim je Bron sprejela situacijo,« so zapisali. »Oglas za izdelek smo maja odstranili, ker ni ustrezal našim pravilom. Vsem kupcem zagotavljamo 90-dnevno jamstvo za vračilo denarja, če izdelek ne ustreza opisu, naša podporna ekipa pa je na voljo 24/7.«
Vir: index.hr