Slika 2/5

Številne zdravstvene organizacije (AHA, WHO) priporočajo:

• Otroci do drugega leta bi se dodanim sladkorjem morali povsem izogniti.

• Otroci nad dvema letoma naj ne bi zaužili več kot 6 čajnih žličk (25 gramov) dodanega sladkorja dnevno.

• Ženske prav tako – ne več kot 6 čajnih žličk (25 gramov) dodanega sladkorja dnevno in

• moški ne več kot 9 čajnih žličk (36 gramov) dodanega sladkorja dnevno.

Povprečno ga zaužijemo bistveno več – približno 22 čajnih žličk (88 gramov) dnevno. Priporočeno količino je namreč zelo lahko preseči.

Prvič: sladkor najdemo dobesedno povsod, tudi v kruhu in zelenjavni omaki, pa v jogurtih in v žitih za zajtrk, ki se sicer promovirajo za zdrava.
Drugič: v živilih se sladkor nahaja pod številnimi imeni, ki jih večina ne pozna.

VESTE TOREJ POD KATERIMI IMENI SE SKRIVA DODANI SLADKOR in KAJ POVZROČI NAŠEMU TELESU?

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: sladkor

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri