S prebiranjem neskončnih strani člankov in forumskih debat na temo zdravja povečujete le lastno zmedenost. Po urah brskanja pogosto ugotovite, da si s pridobljenimi informacijami ne morete veliko pomagati. Tako brezciljno porabljate čas, čeprav veste, da je informacije dobro dobiti čim prej.
Strokovni odgovori, pojasnila ali napotki so v trenutku, ko jih potrebujete, neprecenljivi. Z zavarovanjem Zdravstveni nasvet strokovno informacijo pridobite tudi takrat, ko vašega zdravnika ni v ordinaciji. 365 dni na leto od 6. do 22. ure lahko pokličete v Zdravstveno točko. Asistenčni center Zdravstvena točka vam v terminu, ki vam ustreza, uredi telefonski pogovor z zdravnikom družinske medicine – za vas ali za vašega mladoletnega otroka, in to petkrat v enem letu. Zdravnik bo ocenil simptome ali razložil izvid ter priporočil nadaljnje ravnanje.
V Zdravstveni točki pa so vselej na voljo tudi medicinske sestre, ki svetujejo, kaj storiti z napotnico, ki ste jo dobili, kje in kako se naročiti na zdravstvene preglede ter na koga se obrniti za nadaljnji nasvet.
Ponudbo za zavarovanje Zdravstveni nasvet lahko pridobite kar na spletu. Vsem, ki boste zavarovanje sklenili do konca januarja 2019, bomo prvo leto premije podarili.