V oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, sta moči združila Žito in Lidl Slovenija. Tako lahko Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna podprete tudi vi.
S Kruhom roza oktober, ki je nastal v Žitovih »rokah« in se prodaja izključno v Lidlovih trgovinah v okviru pekovske premiere meseca, podpirajo Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna.
Kruh roza oktober so zasnovali posebej za to priložnost, kupce in zaposlene pa tako ozaveščajo o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.
Združenje Europa Donna Slovenija se zahvaljuje skupni pobudi Žita in Lidla Slovenija za podporo v rožnatemu oktobru.
»Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo ženskam in njihovim bližnjim med zdravljenjem in po njem. ROZA je eden redkih programov, ki vključuje tudi otroke obolelih mam ali babic. Leto smo že tretjič zapored izvedli štiridnevni tabor za otroke. Za odrasle svojce obolelih in za žalujoče pa pripravljamo posebne strokovno vodene skupine,« je povedala predsednica združenja Tanja Španić in dodala: »Oktobra veliko poudarjamo, da za svoje zdravje v prvi vrsti skrbimo sami. Zdrav življenjski slog je lahko prvi in pomemben korak.«
- Rustikalno oblikovan hlebček namreč vsebuje različna semena, kot so semena oljne kadulje oziroma chia semena, ki mu dodajo hrustljavost, ter kosmiče.
- Je tudi izjemen vir beljakovin (16 odstotkov), saj vsebuje sirotkine beljakovine.
- Dodatna predkuhana zrna pa poudarijo njegov okus in izboljšajo prehransko vrednost.
»Kruh Roza oktober smo razvili z željo, da poleg vrhunskih sestavin nosi še simbolično sporočilo o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Tako tudi uživanje tega kruha ozavešča o raku dojk.
Vsak hlebček je opremljen s 'hostijo', posebno užitno krušno nalepko, na kateri je roza pentlja, simbol solidarnosti in boja proti raku dojk.
Sporočilo o pomenu zdravega in aktivnega življenja ter preventivi pred boleznimi želimo z vrsto ozaveščevalnih aktivnosti predati tudi našim zaposlenim in širši javnosti, saj menimo, da je ozaveščanje ključnega pomena,« je poudaril Rok Cankar, direktor marketinga kategorije pekarstva v Žitu.
Lidl Slovenija: podpora Europi Donni že peto leto
»V rožnatem oktobru želimo javnost tudi mi nagovoriti, kako pomembno je, da se o pomenu preventive raka dojk pogovarjamo na glas, pri čemer je naša želja, da bi namenili več časa skrbi zase, ne samo oktobra, ampak skozi vse leto. Ozaveščanju svojih zaposlenih in širše javnosti v rožnatem oktobru ter podpori Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk smo se letos pridružili s sloganom Misli nase, misli rožnato – vsak dan, ne samo oktobra, sicer pa združenje podpiramo že peto leto zapored ter ravno tako dolgo o pomenu preventive na tem področju ozaveščamo tudi svoje sodelavke in sodelavce. Vsem – ne le ženskam – želimo sporočiti, kako pomembna je skrb zase, kako pomembno je, da poslušamo svoje telo in duha,« je povedala Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija.
Prav tako bodo rožnati oktober z ozaveščevalnimi vsebinami in videi, ki bodo nastali v sodelovanju z Europo Donno, podprli tudi na svojih družabnih omrežjih in spletnih straneh.
15. oktober – dan zdravih dojk
V obeh podjetjih bodo še posebej zaznamovali 15. oktober, dan zdravih dojk, ki ga Združenje Europa Donna Slovenija vsako leto posveti širjenju informacij o pomenu zdravja dojk ter ozaveščanju o preprečevanju in zgodnjem odkrivanju raka dojk pri ženskah in dekletih.
V okviru tega dne bodo tako tudi vsi njihovih zaposleni prejeli roza pentlje, ozaveščevalne brošure in Kruh roza oktober.