Umetniška kampanja: vojna proti koronavirusu s čopičem

13. 4. 2020
Deli

Epidemija koronavirusa je na dom “priklenila” tudi umetnike po vsem svetu. Eni igrajo, drugi pišejo, plešejo, igrajo ... Nekaj svetovnih umetnikov pa je največje slikarske umetnine človeštva spremenilo v slikovit del kampanje #ostanidoma. Pobudnik akcije je organizacija Amplifier, ki umetnost uporablja za ozaveščanje ljudi o socialnih in okoljskih problemih. Del natečaja pa niso le znana dela, ampak tudi avtorski plakati.

1 / 15
profimedia

Poglejmo, kako bi v času koronavirusa izgledala Mona Lisa, ali pa kako bi se narisal Van Gogh. Stopite v umetniško galerijo!

Preberite še: 6 slavnih svetovnih muzejev, po katerih se lahko “sprehodite” s kavča

L.T.D.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?