Slika 2/5

Pazite pri prehrani

Ker bomo veliko časa preživeli za 4 stenami, se kaj hitro lahko zgodi, da obroki ne bodo več uravnovešeni in hranljivi, ampak bomo prigriznili tudi kaj na kavču med gledanjem nanizanke. Potrudite se, da bo nezdravih prigrizkov čim manj in se založite z jogurti, oreški, sadjem, naredite pesto … In poskrbite, da bodo pri roki zdrave stvari.

Seveda je obvezen tudi obrok pred in po treningu. Izkoristite odvečen čas za preizkušanje novih receptov in umirjeno kosilo, v katerem boste zares uživali.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri