Slovenci smo dobili svoj prvi »booking« portal MojaSlovenija.org, na katerem bo od 25. junija naprej na enem mestu zbrana večina slovenskih turističnih ponudnikov, tako nastanitvenih kot nenastanitvenih, z razkošjem vsega lepega, kar ponuja Slovenija.
Portal močno spodbuja slovenski turizem v času po korona krizi, ki je turizem še posebej prizadela. Na predstavitvi v hotelu M Hotel Ljubljana so nov projekt podprli tudi znani obrazi, med njimi Alenka Košir, Luka Jezeršek in Robert Kranjec.
Predlagajte kraj, kotiček v Sloveniji, ki bi ga po vašem mnenju morali obiskati vsi, ali izkušnjo, ki bi jo morali doživeti, in se potegujte za fantastično nagrado (pisano na kožo vsem popotnikom).
Podrobnosti preverite na povezavi: Natečaj: Povej naprej – kateri kotiček v Sloveniji bi po vašem mnenju morali vsi obiskati?
O portalu MojaSlovenija.org
Spletni portal MojaSlovenija.org smo dobili ravno v času, ko Slovenci prejemamo bone za dopust in bo številnim močno olajšal izbiro in rezervacijo. Novi portal bo namreč na enem spletnem mestu ponudil celotno ponudbo slovenskih namestitvenih kapacitet, od hotelov do apartmajev, turističnih kmetij, glampingov, športnih aktivnosti, vodenih aktivnosti in drugih doživetij, ki na portalu booking.com niso zajeti.
Na spletnem mestu bomo lahko naredili zgolj rezervacijo, namestitev pa se plača pri ponudniku, tako da bodo lahko vsi gostje uporabili tudi nove turistične bone. Za ponudnike je uporaba portala brezplačna.
»Veseli smo, da bodo lahko tudi majhni ponudniki izenačeni z večjimi oziroma v iskalni uvrstitvi celo nad njimi. To je priložnost še posebej za tiste, ki nimajo marketinških budžetov, in tudi za tiste, ki celo nimajo razvitih lastnih rezervacijskih sistemov ali svojih spletnih strani.
Portal bo omogočal optimalno izbiro, saj bo na zelo pregleden način predstavil ponudbo kraja, kjer se je potrošnik odločil letovati, in vse kar ta kraj ponuja. Prispeval bo k večjemu izkoristku akcije turističnih bonov za kar najširšo publiko,« je povedal Sašo Krumpak, ustanovitelj podjetja Happy Tours in eden izmed ustanoviteljev portala MojaSlovenija.org. Portal bo opozoril tudi na anomalije pretiranih dvigov cen in tudi na ta način prispeval k večjemu izkoristku akcije turističnih bonov za kar najširšo publiko.
Želijo navdušiti slovenskega potrošnika nad dopustovanjem v Sloveniji
Portal MojaSlovenija.org pa ni le spletni portal, temveč je tudi povabilo celotni slovenski turistični javnosti, vsem ponudnikom namestitev in vsem drugim k sodelovanju, da lahko na enem mestu predstavijo svojo celostno ponudbo. »Pomembno se nam zdi tudi, da navdušimo slovenskega potrošnika nad dopustovanjem v Sloveniji, ga spodbudimo k uporabi spletnih rezervacij in spoznavanju bogastva Slovenije. Najprej vabi nas same, Slovence, potem pa seveda tudi tujino, saj bo portal kasneje preveden tudi v angleščino in verjamem tudi druge jezike,« je še povedal Sašo Krumpak.
Priključi se po 10 ponudnikov na dan
S tem projektom se je podjetje Happy Tours odzvalo na poziv Slovenske turistične organizacije turističnim ponudnikom, da podprejo promocijsko akcijo slovenskega turizma Zdaj je čas.
»Mi smo to razumeli kot Zdaj je čas. Da odkrijemo svojo deželo. Moja Slovenija.
Pri tem se mi zdi pomembno poudariti, da akcijo delamo kot zasebno slovensko podjetje.
S portalom MojaSlovenija.org je že v tem trenutku podpisalo sodelovanje več kot petdeset slovenskih hotelov in nove pogodbe prihajajo sedaj po deset na dan,« je povedal Viljam Kvalič, ustanovitelj portala MojaSlovenija.org.
Želijo aktivirati tudi tisti del populacije, ki ni navajen uporabljati internetnih rezervacij, tudi s pomočjo po telefonu, ki bo na voljo 24 ur na dan.
»Verjamem, da večina med nami že opravljala hotelske rezervacije preko kakšnih podobnih rezervacijskih sistemov, vendar so bili doslej to najverjetneje tuji portali. Niso bili specializirani samo za področje ene države. In najpomembnejše, niso omogočali tega, da poiščemo tudi nenastanitveno turistično ponudbo v bližnji okolici. Seveda, uporabniki bodo na našem portalu lahko pregledali možnosti porabe turističnih bonov in zanje dobili največ, kar lahko,« je še dodal Viljam Kvalič.
Slovenski turizem je doživel nekaj, s čimer se še ni srečal
Da so skupne rešitve potrebne in med turističnimi ponudniki zelo zaželene, je povedal tudi predstavnik slovenskih naravnih zdravilišč, Iztok Altbauer. »Slovenski turizem je doživel nekaj, s čimer se še ni srečal. Vsi smo 13. marca zaprli svoje objekte in jih spet odprli 1. junija. Kot sedaj postopno odpiramo objekte, tudi postopno kapljajo rezervacije. Vsi smo v istem položaju,« je povedal Iztok Altbauer, ki meni, da je sedaj čas, da stopimo v Sloveniji s svojimi znanji skupaj.
»Sprostimo naše toge poglede, osvobodimo se ozkih pogledov in pojdimo ven. Pripravljeni smo. Prepričani smo, da ne bo ponudnika, ki se ne bi želel vključiti v ta portal. Zdravilišča se zagotovo bodo. Gostov namreč ne želimo zadrževati v hotelu, želimo jim ponuditi vse tisto, kar lokalna okolica ponuja, in za to prepletenost je sedaj idealna priložnost. Vse bolj je v naši zavesti, kaj vse Slovenija ponuja. Veseli smo takšnih zgodb,« je še dodal Iztok Altbauer.
Znani promotorji za obisk lepot Slovenije
Portal MojaSlovenija.org so podrli tudi trije znani obrazi – Alenka Košir, promotorka zdravega življenjskega sloga, Luka Jezeršek, kuharski mojster, in Robert Kranjec, nekdanji slovenski smučarski skakalec in svetovni prvak – ki si želijo, da lepote Slovenije bolje spoznamo in hkrati pripomoremo k ponovnemu vzponu slovenskega turizma.
»Običajno smo mislili, da za kakovostno življenje potrebujemo globalizacijo na različnih področjih. Vendar se zdi, da so časi globalizacije mimo. Zdaj je čas za lokalizacijo. Veselim se spoznavanja naše čudovite sLOVEnije. In mislim, da bomo ne glede na vse navdušeni. Ne poznam Slovenije tako dobro, kot bi si jo želela poznati. Boni, ki jih bomo dobili, bodo tudi zelo dobra spodbuda, da bomo šli v kakšen manj tipično turističen kraj,« je povedala Alenka Košir.
Slovenija je te dni dobila Michelinov vodnik, v katerega se je s priznanjem 'The Plate Michelin' uvrstil tudi Dvor Jezeršek pod vodstvom Luke Jezerška.
»Finančno je kriza zarezala zelo globoko in kar najbolj bega ta trenutek, je to, da ni jasno, kje pravzaprav smo. Ker Jezerški ne znamo počivati, smo izkoristili ta čas in na trg lansirali Jezeršek e-catering. Naš glavni cilj je bil predvsem, da dejavnosti ne krčimo, torej, da ne odpuščamo sodelavcev in čeprav včasih ni videti tako, je lahko kriza tudi priložnost. Zaganjamo počasi, a na koncu bomo vsi zmagovalci. Prednost novega portala MojaSlovenija.org je predvsem v tem, da kot uporabnik na enem mestu najdem vse, kar potrebujem za kakovosten in nepozaben oddih v prelepi Sloveniji,« je povedal Luka Jezeršek.
Tudi Robert Kranjec je nad novim portalom navdušen in namerava dopustovati v Sloveniji, natančneje v Logarski dolini. »Ker smo aktivna družina, smo letos namenjeni v Logarsko dolino. Tudi športniki smo bili v času korona krize zelo finančno prizadeti, zato slovenskemu turizmu in tudi kulturi želim, da se čim prej postavita nazaj na noge. In seveda, da raziščemo našo lepo Slovenijo,« je povedal Robi Kranjec.
- Preberite še: NAGRADNI KVIZ: Kakšna je vaša vloga na pikniku? ali 3 TOP lokacije za sproščanje in razvajanje vaših čutov
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?