Ste se kdaj skušali po snegu peljati s kolesom? Kako vam je šlo? Obstaja šport, pri katerem lahko to počnete bolje in s slovenskim proizvodom, ki je izdelan za vse, ki pozimi pogrešajo kolesarjenje.
Hillstrike Snowtrik ali po slovensko trosmučnik je najboljša alternativa vožnji s kolesom po snegu. Namenjen je kolesarjem, ki pozimi ne morejo uporabljati kolesa zaradi snega, kot tudi ostalim navdušencem nad snežnimi športi. Razvoj produkta in dizajn je plod slovenske ekipe. Večina komponent je izdelanih doma v Sloveniji, celoten snowtrike pa je sestavljen v Trbovljah.
Glede vožnje ne skrbite, saj boste trosmučnik zlahka obvladali, zato bo vožnja potekala gladko in prijetno, vse to pa omogoča edinstvena geometrija in paralelogramski sistem.
Morda boste presenečeni nad podatkom, da je krivulja učenja veliko strmejša kot pri smučanju, saj povprečen uporabnik trosmučnik normalno obvladuje že po eni uri. Uporablja ga lahko vsak nad 14. letom starosti. "Kdor se zna peljati s kolesom, se bo znal peljati tudi z našim rekvizitom," je prepričan Matic Hribar, ustanovitelj trosmučnika. Peljete se lahko po kakršnikoli snežni podlagi: po urejenih smučarskih progah, pršiču in v snežnih parkih.
Tako kot Peugeot Rifter, ki nam je delal družbo na smučišču v Mojstrani. Rifter ima namreč dvignjeno podvozje, velika kolesa, velike zaščite spodnjih delov vrat, spodnjega dela karoserije, blatniških košev in odbijačev pa tudi prednji in zadnji spojler. Vse to so značilnosti, ki si jih je sposodil iz segmenta športno terenskih vozil in je zato uporaben tudi za pobege izven urejenih cestišč.
Zasnovan je na konstrukcijski osnovi EMP2, priznani po svojih dinamičnih kakovostih. Peugeot Rifter je primeren za vse, ki se ne zadovoljijo s povprečnim in radi ves čas odkrivajo male radosti življenja za sosedovim hribom, v vodi, na skali, ob morju, na zasneženih vrhovih ...
In kam smo pospravili trosmučnik? To vam izdamo na koncu, prej pa preverite, kaj še morate vedeti o njem, preden se podate na smučišče in ga preizkusite.
Za razliko od podobnih rekvizitov, ki stojijo samo na dveh smučeh, omogoča Hillstrike snowtrike vožnjo s pomočjo tehnike carving. Zaradi treh smuči je trosmučnik izjemno stabilen in posledično zelo enostaven za uporabo. Za bolj ekstremno vožnjo je priporočljiva dodatna oprema kot je zaščita za hrbet in kolenčniki.
Preizkusiste ga lahko na smučiščih v tujini v Avstriji, Nemčiji, Franciji in Črni gori, kjer je na voljo za izposojo, v Sloveniji pa si ga brezplačno lahko izposodite na Zelenici nad Ljubeljem, kjer imajo majhno žičnico, ki je namenjena uporabi trosmučnika.
Smučišči v Sloveniji, ki še dovoljujeta uporabo trosmučinika, sta Golte in Rogla (Mašin žaga - snowpark).
Poglejmo si trosmučnik od blizu:
- okvir je kombinacija geometrije BMX in MTB kolesa, kar omogoča izjemno igrivost in obvladljivost v enem;
- paralelogramski sistem omogoča stabilnost in vožnjo s pomočjo tehnike carving;
- sistem pedal, ki se prilagajajo naklonu stopala, omogoča kvaliteten stik noge s trosmučnikom ves čas vožnje;
- sprednje visokokakovostno vzmetenje RockShox omogoča gladko vožnjo in ublaži še tako velike skoke ter ostale neravnine na terenu;
- posebej izdelane smuči z leseno sredico nudijo kontrolo tudi pri zelo velikih hitrostih, hkrati pa omogočajo hitro ustavitev.
Poskrbljeno je tudi za varnost, saj je snowtrike ali trosmučnik opremljen z varnostnim pasom, ki si ga pripnete okrog roke ali noge in v primeru padca preprečite, da bi snowtrike oddrvel po smučišču navzdol. Ustavljanje je precej podobno ustavljanju z smučmi. Z nekaj znanja je zavorna pot lahko precej krajša kot pri deskanju na snegu, ker za ustavljanje lahko izkoristite vse tri robnike.
Več preverite v videu.
Česa smo se naučili za življenje?
Presenetila nas je prilagodljivost, saj je iz kolesa nastal pripomoček, s katerim lahko kolesarimo po snegu. Lekcija nam bo prišla še kako prav, ko se bomo soočali z nepredvidljivimi situacijami, ki nam jih daje življenje. Bolje kot se prilagodimo, boljša je izkušnja in bolje se znamo odzvati v prihodnosti.
Tudi vi si zapomnite: ko zapade sneg, ne opustite kolesarjenja, ampak ga prilagodite. Saj veste, kam merimo.
Še odgovor na vprašanje, kam smo spravili trismučnik, ki smo ga vzeli s seboj na pot. Ste že uganili?
V 775 litrski prtljažni prostor Peugeota Rifterja, seveda. Polico za prtljago se lahko namesti v dva položaja in temu primerno razporedi prostor v prtljažniku. Ker je podvozje privzdignjeno (18 cm od tal – najvišji v segmentu), je odličen za raziskovalce, saj omogoča poenostavljeno vožnjo izven utrjenih poti. Za večje udobje poskrbi i-Cockpit - majhen volan, intrumentalna plošča v višini oči in zaslon na dotik, prepričal pa vas bo tudi dizajn elegantnega "outdoor" videza.
Preizkusite uporabnost PEUGEOT RIFTER-ja tudi sami!
Za vas smo pripravili možnost testne vožnje, vse, kar morate storiti, je slediti povezavi spodaj.
Prijavi se na testno vožnjo!