'Himna', pesem, katere namen je združevanje ljudi in preseganje omejitev, ki jih predstavljajo geografske meje, je sestavljena iz delov različnih državnih himen, ki so združeni v eno skupno himno sveta. Pesem v oglasu prepevajo športniki in športni oboževalci iz celega sveta.
Manj kot dva tedna dni pred pričetkom poletnih olimpijskih iger Rio 2016 je podjetje Samsung Electronics, sicer tudi globalni sponzor olimpijskih iger, predstavilo Himno.
Pesem, katere namen je združevanje ljudi in preseganje omejitev, ki jih predstavljajo geografske meje, je sestavljena iz delov različnih državnih himen, ki so združeni v eno skupno himno sveta. Pesem v oglasu prepevajo športniki in športni oboževalci iz celega sveta.
Prve vrstice Himne zapoje mlado dekle iz Avstralije, ki drži Samsung Galaxy S7 edge in prepeva himno Bocvane. Sledijo pevski vložki iz različnih himen, ki jih pojejo športniki in oboževalci po celem svetu in tako tvorijo novo, združeno in vsem skupno himno. Vse zabeležijo s telefoni Samsung Galaxy S7 edge, ki odražajo inovativnost mobilnih naprav in tehnologij Samsung, ki s pomočjo globokih, neomejenih povezav pripomorejo k bolj povezanemu in združenemu svetu.
"Ta pesem odraža vrednote in prizadevanja naše blagovne znamke, saj skušamo s pomočjo tehnologije in brezmejne komunikacije premagati geografske omejitve," je dejala Younghee Lee, izvršna podpredsednica globalnega trženja poslovanja mobilnih komunikacij podjetja Samsung, in dodala: "Športniki in oboževalci iz različnih koncev sveta pojejo eno združeno himno in si tako delijo vsem skupen občutek ponosa in enotnosti. Hkrati slavijo tudi skupen napredek, ki je tudi ključni element, ki prispeva k veličini olimpijskega duha."
V oglasu nastopa in prepeva šest vrhunskih športnikov - Tom Daley, Alysia Montano, Arnaud Assoumani, Margret Rumat Rumat Hassan, Shelley Watts, Gabriel Medina -, ki imajo poleg odličnih športnih rezultatov in zmag skupne tudi prav posebne zgodbe o tem, kako so sami premagali ovire na poti do uspeha in kako jim je to pomagalo pri napredovanju in doseganju zastavljenih ciljev.
Globalna kampanja v čas olimpijskih iger Rio 2016
Himna predstavlja nadaljevanje Samsungove globalne kampanje v čast olimpijskih iger Rio 2016, s katero častijo dosežke uspešnih in vztrajnih športnikov iz celega sveta.
Kampanja se je pričela v začetku leta 2016, ko je Samsung predstavil kratek dokumentarni film z naslovom 'A Fighting Chance'. V filmu so predstavljene zgodbe štirih navdušujočih športnih talentov iz različnih držav ter ovire in prepreke, s katerimi se spopadajo na poti do olimpijskih iger in tega, da njihove države postanejo del športne zgodovine.
Sledil je spot 'The Chant', ki časti osebni napredek, dosežke in tudi napravi Galaxy S7 edge in Gear IconX, ki lahko športnikom in oboževalcem pomagata pri premagovanju razdalj in ohranjanju povezanosti.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?