Se še spomnite nagradne igre, v kateri ste potegovali za dan na snegu – na treningu z Ilko Štuhec. No, srečna izžrebanca smo prvi majski teden naložili v Fordovo Kugo in ju odpeljali na ledenik Kaunertal, kjer je tiste dni trenirala svetovna smukaška prvakinja.
Dan se je začel zelo zgodaj, saj smučarji v teh toplejših mesecih trenirajo ob prvem svitu. Še preden se je na smučišče pripeljala Ilka, smo naleteli na reprezentanta v hitrih disciplinah Martina Čaterja, ki je testiral smuči za superveleslalom. Proga je bila postavljena že od sončnega vzhoda in Martin je od šestih zjutraj neutrudno menjal pare smuči in drvel med vratci.
Točno ob napovedanih petnajst do sedmih se na še praznem parkirnem prostoru tik ob snegu ustavi Fordov kombi in iz njega zleze Ilka z ekipo. Nekaj članov je takoj pričelo postavljati progo, Ilka se je pričela ogrevati, mama Darja, kineziologinja Anja Šešum, trener Grega Koštomaj ter nova pridobitev ekipe, serviser Aleš Sopotnik pa so pripravljali opremo.
Ilka si je kljub ogrevanju vzela nekaj sekund za fotografijo ali dve z nagrajencema, Janezom Podržajem in Markom Cvetkom.
Ob sedmih, ko je vlečnica ob trening progi pričela delovati, je bila pripravljena, saj časa ni veliko. Sneg je primerno trd le navsezgodaj in več kot kake tri ure treninga je v sončnih dneh nemogoče opraviti – včasih pa še manj, če so temperature previsoke.
Ekipa je bila prijazna: ko sta se nagrajenca pojavila na vrhu trening proge, da bi fotograf Aleš naredil nekaj fotografij, je bil trener Grega takoj pri njih: ”Ni problema, počakajte eno vožnjo, pa vas peljem na progo, da boste vse skupaj videli od blizu.” Ponavadi to ni mogoče, tokrat je ekskluzivno bilo, z le nekaj metrov razdaje, naravnost med vratci.
Sneg je tokrat zdržal skoraj do enajstih in ko se je ekipa spet zbrala pri Fordovem kombiju, je imela Ilka nekaj več časa za nagrajenca in nekaj njunih vprašanj. Potem jo je čakala še fizioterapija. Poškodovano koleno sicer deluje dobro in po skoraj 50 dneh treningov na snegu jo boli le občasno. Po kosilu in počitku so jo čakali še kondicijski treningi in treningi za moč.
”Sploh ne vem, kdaj dan mine,” pravi Ilka. ”Kar naenkrat je že pozno zvečer in ker so vstajanja zgodnja, me samo še odnese v posteljo.”
Podobna Ilki pa je tudi Fordova Kuga. Pod elegantno zunanjostjo se namreč skriva avtomobil, ki ne samo lovi poglede v mestih in na avtocestah, ampak se kot pravi športni terenec lahko brezkompromisno spopada tudi z zahtevnimi tereni in brezpotji, kar lahko preverite na testni vožnji. Prijavite se TUKAJ!