Poslovite se od maščobe na trebuhu s TEMI prehranskimi spremembami

Poslovite se od maščobe na trebuhu s TEMI prehranskimi spremembami (foto: Profimedia) Profimedia
27. 12. 2021

Se tudi vi želite znebiti maščobe na trebuhu? Poleg rednega gibanja, zadostne količine tekočine in kvalitetnega spanca je pomembna tudi prehrana. Preverite katere prehranske trike preizkusiti!

Uživajte veliko vlaknin

Vlaknine blagodejno vplivajo na prebavo, poleg tega pa podaljšajo čas sitosti in tako vplivajo na manjši vnos hrane.

Dober vir vlaknin so:

  • Sadje & zelenjava
  • Stročnice
  • Polnozrnati izdelki
  • Lanena semena
  • Indijski trpotec

Izogibajte se trans maščobnim kislinam

Trans maščobne kisline nimajo nobenega pozitivnega učinka na telo, prispevajo pa k prekomerni telesni teži, povišanem holesterolu in drugim težavam. Raziskave so pokazale, da imajo ljudje, ki uživajo trans maščobne kisline, tudi več maščobe na predelu trebuha, kakor ostali.

Trans maščobne kisline najdemo v:

  • Margarini
  • Čipsu
  • Ocvrtih živilih
  • Procesirani hrani

Izogibajte se alkoholnim pijačam

Alkohol ima dokazano številne negativne učinke na zdravje, med drugim pa pripomore tudi k povečanju maščobe. Izogibajte se alkoholnim pijačam oziroma uživanje le teh čim bolj zmanjšajte.

Poskrbite za zadosten vnos beljakovin

Če želite izgubiti maščobo, je izjemno pomembno, da svojemu telesu zagotovite dovolj beljakovin. S tem zmanjšate svoj apetit in podaljšate občutek sitosti.

Viri beljakovin so:

  • Stročnice
  • Tofu
  • Pusto meso
  • Jajca