Pomirite napete misli z miselnim premikom

Pomirite napete misli z miselnim premikom (foto: Profimedia) Profimedia
20. 3. 2017

Šele ponedeljek je, misli pa so že na sredini tedna, ko imate pomemben sestanek. Se bo vse odvilo kot ste si zamislili? Kaj če gre kaj narobe? Vam bo uspelo pripraviti vse potrebno? Poleg tega vas čaka še kuhanje, umazan kup perila in nujni nakupi. Preverite, kako se znebiti negativnih misli in narediti prostor lepim, srečnim občutkom.

Dvomi nas večkrat prevzamejo pri razmišljanju o prihodnosti. Vseh stvari ne moremo točno načrtovati in bojimo se, da ne bomo izpolnili vsega, kar smo si zadali.

Ko nadzor nad vami prevzamejo begajoče in nervozne misli, si pomagajte z miselnim premikom:

  1. Zapomnite si, da glede občutij ali negativnih misli ne potrebujete narediti ničesar.
  2. Ni razloga za boj, važno je le, da misli prepoznate in jim ne pripišete posebnega pomena.
  3. Dovolite jim, da izginejo same.

Ta vaja ne bo odpravila vaših problemov, bo pa olajšala napad živčnosti.

Če vam miselni premik povzroča preglavice, si ga olajšajte z beleženjem misli in občutkov. Ko boste naslednjič v stresu, napeti, živčni in zbegani, na list zapišite uro, občutke in misli, ki se vam podijo po glavi. Razmislite, kaj vas je do tega privedlo, vendar se ne obremenjujte s tem, da morate v kratkem času rešiti problem. Vzemite to kot eksperiment.

Vprašajte se:
  • Kako si sam povzročam stres?
  • Za katere misli sem prepričan/a, da so resnične?
  • Katere informacije morda manjkajo, ali sem jih spregledal/a?
  • Kaj predpostavljam?
  • Kaj mi govori intuicija?
  • Ali bo to jutri še vedno pomembno? Kaj pa čez eno leto?

Večkrat kot boste vajo ponovili, večji nadzor nad mislimi boste prevzeli. Včasih je pomembno, da živite za trenutek in ne za prihodnost. Poskrbite, da boste srečni tukaj in zdaj.

Preberite tudi: