Teh 7 preprostih načinov vam bo pomagalo olajšati stres

Teh 7 preprostih načinov vam bo pomagalo olajšati stres (foto: Profimedia) Profimedia
9. 12. 2022

Verjetno se vsi vsaj malo zavedamo prisotnosti stresa v vsakdanjem življenju. Če ne drugače, nam to, da je stres prevzel preveč naše pozornosti in energije, dokazuje porušeno čustveno in duševno zdravje ter tudi neposredna povezava s fizičnim zdravjem. 

Obstaja veliko načinov kako stres omiliti in to lahko počnete vsak dan na različne načine. Nekaj vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

Globoko dihanje 

Ko se znajdete v stresnih trenutkih, si vzemite nekaj odmora in se  osredotočite na svoje dihanje. Sedite vzravnano in zaprite oči. Počasi vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta. Začutite dih po celem telesu in to nekajkrat ponovite. Globoko dihanje vam bom v veliki meri pomagalo znebiti se trenutne tesnobe in stresa.  

Meditacija

Nekaj ​​minut vsakodnevne meditacije lahko popolnoma odpravi tesnobo. Raziskave so dokazale, da lahko vsakodnevna meditacija spremeni živčne poti v možganih, zaradi česar se poveča odpornost na stres. Če vam meditiranje v stilu ravnega sedenja in osredotočanja na svoje misli ni toliko blizu, lahko »meditirate« oziroma se sproščate tudi skozi ples, šport, sprehod v naravi, slikanje ali kakšno drugačno aktivnost, ki vas pomirja.  

Sprostitev v wellnessu

Mnogi ozaveščeni poslovneži, ki živijo razgibano in dinamično življenje, si pogosto vzamejo čas za wellness in spa. S tem najdejo harmonijo, duševni mir ter sprostitev. Ta oblika sproščanja je zelo učinkovita in ugodno deluje na človeka, da pozabi na vsakdanje skrbi in se napolni z energijo.

Upočasnitev in umiritev

Ko zapadete v stres in se vam zakrči telo, potrebujete le malce umiritve in upočasnitve. Poskusite se osredotočiti le na eno stvar naenkrat, na primer na to, kako se vaša stopala dotikajo tal, ko hodite. Znanstveniki so dokazali, da zmanjšate napetost, če se osredotočite na enega od svojih čutov.  

Smeh je pol zdravja  

Smeh je odličen za naše zdravje. Ne samo, da se s smehom sprostimo in odvržemo bremena, temveč smeh tudi znižuje kortizol, kar vpliva na boljše razpoloženje. Do dobre mere smeha lahko mimogrede pridete tudi z ogledom kakšne smešne serije ali pa z druženjem z zabavnimi ljudmi.  

Pomirjujoča glasba

Številne raziskave so pokazale, da lahko poslušanje pomirjujoče glasbe zniža krvni tlak, srčni utrip in tesnobo. Vzemite si vsak dan malce časa za uživanje v glasbi in se pri tem osredotočite zgolj na sprostitev.  

Gibanje

Za zdravo telo in duh je pomembno tudi gibanje. Stres zmanjšujejo vse oblike vadbe, od hoje do joge. Vsakodnevno gibanje vam ne bo vzelo preveč časa, saj je dovolj že kratek sprehod po naravi ali če si lahko to privoščite, namesto z avtom, v službo kar s kolesom. 

Preverite še: Študija odkrila: Ljudje, ki pričnejo prej z božičnim okraševanjem, so srečnejši