Zakaj službenega e-sporočila ne bi smeli nikoli zaključiti s 'hvala'

30. 1. 2022
Zakaj službenega e-sporočila ne bi smeli nikoli zaključiti s 'hvala' (foto: Profimedia)
Profimedia

In kaj lahko storite namesto tega.

Hvala je del našega vsakdana. Ljudje se ves čas zahvaljujemo. Zahvaljujemo se ljudem osebno, po telefonu ali v e-sporočilu.

Izkazovanje hvaležnosti je v resnici pomembno in je čudovit način, s katerim pokažemo, da dejanja druge osebe ne jemljemo kot sama po sebi umevna. Znanost pravzaprav hvaležnost povezuje s srečo. Zaradi hvaležnosti ljudje občutimo več pozitivnih čustev, imamo več pozitivnih izkušenj, se lažje spopadamo s težavami in gradimo močnejše odnose.

Pod pogojem da je izraz hvaležnosti iskren in ne le floskula, kot se to pogosto dogaja v poslovnih e-sporočilih.

Preprosto je torej: ne zahvaljujte se, če niste v resnici hvaležni

Ko pišete službeno e-sporočilo, se poskušajte izogibati floskulam in klišejem. Izpustite 'hvala', če v resnici ni ničesar, za kar bi morali biti hvaležni.

Hvala

(vaše ime)

Hvala … Za kaj?

"Če se želite nekomu zahvaliti, morate biti iskreni in korektni," piše Ken Sterling iz BigSpeak v objavi na spletni strani Inc. "Izognite se plehkosti v svojih e-sporočilih, če niste hvaležni ali če nimate biti za kaj hvaležni."

Cene Prevc se je odzval na kritiko gosta in sprožil val komentarjev na spletu

Če ste resnično hvaležni, pa pridobite pozornost naslovnika z bolj specifično razlago (in zahvalo), še razloži Sterling. Denimo: prejemniku vašega e-sporočila se lahko zahvalite za točno določeno sodelovanje. In za to, da se je poleg svojega dela, potrudil in se ukvarjal z vašimi vprašanji. Ali za priložnost, da ste jim lahko bili vi v pomoč pri določenem primeru.

V vsakem primeru si je vredno vzeti trenutek za razmislek, kako lahko hvaležnost personalizirate. Tako lahko zgradite boljši odnos s svojo stranko ali kolegom – ker nihče ne mara praznih floskul.

Preverite:

 

 

 

Novo na Metroplay: Utrinki 8. Cosmo konference: Lepota brez filtra