Ni vse zlato, kar se sveti. Tudi vplivnice v svojem poklicu naletijo na številne ovire...
Ravno teh ovirah je spregovorila Anja Širovnik, ki smo jo Slovenci lahko spoznali v prvi sezoni resničnostnega šova Sanjski moški. Anja je sanjskega Gregorja očarala že od prvega dne, na koncu pa je prejela tudi zadnjo vrtnico.
Kljub srečnemu koncu v šovu Anja in Gregor razmerja nista nadaljevala, oba pa sta dobila velike medijske pozornosti. Anja se je odločila, da situacijo izkoristi in se preizkusi v vlogi vplivnice. Tako je zgradila uspešno kariero, kmalu zatem pa se je s prijateljico Kajo Casar (ki je prav tako nastopila v šovu) preselila na Tenerife.
Anja še danes ostaja vplivnica, pred kratkim pa je sledilcem zaupala, s kakšnimi ovirami se na svoji poti srečuje.
"Zdi se mi, da vplivneži ne pokažemo obeh plati svojega dela. Danes sem se odločila, da spregovorim o situaciji, ki me je precej razjezila," je v videoposnetku povedala Anja.
Opisala je zaplet, ki ga je imela z enim od podjetij.
"Vse več podjetij želi, da vsebine pošljemo v predogled, preden jih objavimo, kar se meni zdi čisto okej. Na ta način naročnik preveri, če si v vsebino vključil vse informacije, če je to vsebina, kot so si jo želeli, če je treba še kaj dodati, popraviti in podobno.
Jaz sem bila dogovorjena za sodelovanje z znamko, s katero že kar nekaj časa sodelujem, vendar je tokrat šlo za sodelovanje prek druge agencije. Bili smo dogovorjeni za objavo na TikTok-u.
Jaz sem celotno vsebino, o kateri smo govorili, že pripravila in poslala predogled. Ker odgovora dolgo nisem dobila, sem jih še enkrat kontaktirala in vprašala, če je vse v redu ali če je kaj za popraviti. Nato sem dobila sporočilo, da celotno sodelovanje preklicujejo, ker je naročnik izvedel, sem že delala za to znamko, vendar za drugi produkt. Ne razumem čisto, ker gre za dva različna produkta," pravi Anja.
Ob tem dodaja, da je bolj kot preklic samega sodelovanja težava v tem, ker je ona vsebine že pripravila - zdaj sta njen čas in trud bila praktično zaman.
"Mogoče si vi ne predstavljate koliko dela pomeni pripravljanje vsebin. Najprej potrebuješ sploh idejo, da ugotoviš, kaj boš počel, da ni "kar nekaj", ampak da je vsebina smiselna. Slediti moraš smernicam, ki jih dobiš od naročnika in hkrati pripraviti vsebino, ki je zanimiva."
Izpostavila je tudi, da samo snemanje in urejanje vsebin vzame veliko časa. "Tukaj se je šlo za video, ki sem ga snemala cel dan. Sledila je še montaža videa, ki ponovno vzame nekaj časa. Oni pa nato lahko to kar prekličejo," pojasnjuje.
Anja pravi, da so takšni zapleti del posla in da glede tega ne more storiti nič. Kljub temu, da ima rada svoje delo, je sledilcem želela predstaviti tudi drugo plat in jim pokazati, da kariera vplivneža morda ni tako rožnata, kot deluje.
- Preberite si še: Če telovadite doma, verjetno počnete vsaj eno od teh napak
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?