Raziskava prikazuje zanimive ugotovitve.
Trg kozmetičnih izdelkov je eden izmed najbolj trdoživih trgov. Tudi v kriznih časih ljudje uporabljajo drobne sladkosti življenja. V GfK Slovenija so preverili navade kupovanja kozmetike v Sloveniji, kjer so se osredotočili na izdelke za nego kože obraza.
Kazalniki namreč kažejo, da je nega obraza ključna kategorija znotraj kozmetike, kar je opazno na vodilnih trgih Severne Amerike, azijsko-pacifiškega območja in zahodne Evrope.
Moški so slabi kupci
Raziskava prikazuje zanimive ugotovitve.
- Prvi podatek razkriva, da 16 odstotkov vprašanih sploh ne kupuje izdelkov za nego kože na obrazu. To sicer še ne pomeni, da teh izdelkov ne uporabljajo, saj je možno, da jim izdelke kupi nekdo drug. Po pričakovanjih moški manj pogosto kupujejo izdelke za nego kože na obrazu.
- V zadnjih šestih mesecih četrtina moških ni kupila nobenega izdelka iz te kategorije, v primerjavi s sedmimi odstotki žensk.
"Naš glavni cilj je bilo ugotoviti, kje ljudje kupujejo izdelke za nego kože na obrazu. Ugotovili smo, da je 'zvestoba' enemu tipu trgovine pri nakupu teh izdelkov precej nizka. Skoraj vsi vprašani so izdelke v zadnjih šestih mesecih kupovali v najmanj dveh različnih tipih trgovin (87 %), v povprečju pa so obiskali tri tipe trgovin, kjer so kupili izdelke za nego kože na obrazu," pojasnjuje Neda Žužul Vitez, direktorica oddelka za uporabniške izkušnje v GfK Slovenija.
Ženske so nore na drogerije
Raziskava prikazuje nekoliko drugačne podatke glede porabe denarja, saj se delež glede trgovin, v kateri so posamezniki porabili največ denarja, pri tem pa so lahko izbrali le eno trgovini, spremeni.
Vprašani so namreč v zadnjih šestih mesecih največ denarja za
- nakup izdelkov za nego kože na obrazu porabili v drogerijah (35 %),
- sledijo supermarketi, hipermarketi in trgovske verige (21 %).
- Šele na tretjem mestu so lekarne, kjer je največ denarja zapravilo le pet odstotkov vprašanih.
Pri tem lahko opazimo zanimivo razliko med moškimi in ženskami. Slednje večinoma izberejo drogerije kot tisti tip trgovine, kjer zapravijo največ denarja (46 %), medtem ko moški v približno enaki meri izberejo drogerije (25 %) in supermarkete (24 %).
Nasveti bližnjih na prvem mestu
Podobno kot velja za preostale izdelke, tudi pri nakupu izdelkov za nego kože na obrazu najbolj zaupamo nasvetu bližnjih (42 %). S slabo tretjino sledijo nasveti dermatologov oz. zdravnikov. Zanimivo je, da so na tretjem mestu nasveti farmacevtov oz. prodajalcev (v lekarni, drogeriji), katerim zaupa več vprašanih kot pa nasvetom kozmetičarke.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?