5 stvari za mladosten videz kože

5 stvari za mladosten videz kože (foto: Profimedia) Profimedia
19. 3. 2017

Nega največjega organa, ki ga človek premore, je odvisna od veliko več dejavnikov,kot le od izbire prave kozmetike.

Pravilna prehrana

Ključ do zdrave kože je hrana bogata z beljakovinami: pusto meso, jajca, stročnice, oreščki, semena, morski sadeži, mlečni izdelki. Dober vpliv imajo tudi omega 3 in 6 esencialne maščobne kisline, ki se med drugim skrivajo v koruzi, lanenih semenih, sezamu, sončnici, bučnih semenih in v ribjem olju.

Vzdrževanje zdrave telesne teže

Če ostanete fizično zdravi, boste živeli nekaj let dlje in hkrati poskrbeli za lep videz. Omejevanje kalorij zakasni pojav staranja, vendar le, če še vedno dobivate dovolj hranilnih snovi za normalno delovanje telesa. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da je debelost povezana s pojavi na koži. Torej se za lepo negovan videz izognite nabiranju kilogramov.

Redna vadba

Redna aktivnost blagodejno vpliva na vaše počutje in podobo. Ena od dobrih lastnosti so tudi zmanjšane starostne spremembe kože, kar je bilo potrjeno z raziskavo. Znanstveniki predlagajo, da naj se odrasel človek vsaj 2 uri in pol v tednu ukvarja z zmerno aerobno vadbo kot je hitra hoja, tek, plavanje in kolesarjenje.

kolesarjenje

Zaščita kože

Kajenje škoduje zdravju, na kar opozarjajo tudi škatlice cigaret. Pod zdravje je seveda uvrščena tudi koža, ki z leti kajenja postaja vedno bolj nagubana. Podoben negativen učinek imajo sončne opekline in ultravijolična svetloba solarijev. Pomembno je, da predvsem poleti nanesete na kožo zaščito proti soncu, ki vas bo varovala pred prevelikim izpostavljanjem UVA in UVB žarkom, ki povzročajo staranje in kožnega raka.

Uporaba izdelkov za negovanje kože

Za zmanjšanje gub naj bo koža hidrirana. Med izdelki za nego je dobro poseči po tistih, ki vsebujejo retinol in z zaščitni faktor. Retinol namreč deluje proti staranju kože, zato boste videti mlajši. Ne pozabite pa se posvetovati z dermatologom, saj najbolje ve, kaj je dobro za vaš tip kože.

Preberite tudi: