Najboljše vaje, ki jih lahko naredite doma za svoja ramena

5. 2. 2017

Predstavljamo tri odlične pilates vaje, ki jih lahko naredite doma za svoja ramena.

Slika 1/4

Pilates je vadba, varna in primerna za vsakogar, s posebnim poudarkom na stabilizaciji trupa in krepitvi globokih mišic, zato je odlična podlaga za vse druge vadbe in športe.

Redno in pravilno izvajanje vaj ima številne dobre učinke:

izboljša telesno držo, ravnotežje, koordinacijo in gibljivost, zmanjša možnosti za razvoj inkontinence in osteoporoze, odpravlja ali lajša bolečine v hrbtu ter pospešuje okrevanje po poškodbah. Pomemben element je dihanje, ki nudi podporo vsaki vaji.

Profimedia

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete v Fit City centru na Tržaški 132 v Ljubljani ali mu pišete na vanja@v-team.si. Več si preberite na www.v-team.si in Facebook VanjaTeam.

Preberite še:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri