TE vaje za moč bi morali tekači NUJNO izvajati

18. 3. 2022

Preden tekači spet preplavijo tekaške poti, je nujno, da okrepijo telo in si s tem pomagajo do boljše hitrosti ter vzdržljivosti in preprečijo poškodbe. 

Slika 1/4

SKOK IZ POČEPA

Ker ste se običajnih počepov zagotovo že naveličali.

Naredite navaden počep: z nogami stojte v širini ramen, obrnite prste na nogi v smeri kolen in potisnite zadnjico nazaj, kot bi se usedli na stol. Hrbet naj bo raven.

Pri odrivu se ne zravnajte, ampak se odrinite v zrak in pristanite nazaj v počepu (kot na sliki). Naredite med 15 in 20 ponovitev, oziroma jih prilagodite svoji fizični pripravljenosti.

Potem naredite še nekaj poskokov: odrinite se z vso silo in skočite sonožno naprej, kolikor daleč morate. Naredite 10 takšnih dolgih poskokov, pri katerih pristanete v počepu.

Če želite kakšen izziv s počepi, pa lahko preizkusite tega: https://aktivni.metropolitan.si/fitnes/vaje/video-delanje-pocepov-v-ritmu-pesmi-po-tem-vas-bodo-posteno-bolele-noge/

Profimedia

Preverite tudi Potrebujete nov izziv? Pretecite svojih prvih 5 kilometrov! (4-tedenski program) ali pa Čutite nemir? Usedite se za 5 minut in naredite to vajo!