Raziskava odkrila: Mariborčani imajo najraje kruh, Ljubljančani banane, Koprčani pa malvazijo

6. 10. 2022
Deli
Raziskava odkrila: Mariborčani imajo najraje kruh, Ljubljančani banane, Koprčani pa malvazijo (foto: Profimedia)
Profimedia

Pri Woltu so pred kratkim razkrili podatke, katere stvari najpogosteje naročamo in kako se te razlikujejo po različnih krajih.

Wolt, ponudnik dostave hrane in hitre trgovine, obeležuje tretje leto delovanja v Sloveniji. V zadnjem letu dni je največji razvoj doživela hitra trgovina, predvsem zaradi preprostosti in priročnosti. Vse več ljudi se odloča svoje nakupe enostavno in hitro opraviti kar s pomočjo svojega pametnega telefona.

Slovenci smo prek omenjene aplikacije v minulem letu naročili preko 37.921 različnih izdelkov. Pri Woltu pa so razkrili, kaj najpogosteje naročamo ter kako se naročila razlikujejo glede na kraj bivanja.

Mariborčani imajo najraje kruh, Ljubljančani banane, Koprčani pa malvazijo

V zadnjem letu dni so Mariborčani v segmentu živil najpogosteje naročili kruh, sledila sta čips in pivo. V Ljubljani so na prvem mestu po priljubljenosti banane, nato sledita kruh in mleko.

Zanimiv je tudi podatek, da se v Mariboru proda 25 odstotkov več piva Laško kot Union, medtem ko se v Ljubljani proda 37 odstotkov več piva Union kot Laško.

In kako je v drugih mestih?

V Kopru najraje naročijo malvazijo, v Murski Soboti in na Ptuju mleko, v Novem mestu šopke, v Celju žemljice, v Velenju in Domžalah tortice, v Novi Gorici pivo in banane ter v Kranju energijske napitke.

Največ oddanih naročil iz restavracij je med 11. in 14. uro, iz trgovin pa največ naročajo med 16. in 18. uro, torej ko ljudje zaključijo službo in se odpravijo domov. Iz trgovin uporabniki na Woltu največ naročajo ob torkih, četrtkih in sobotah.

Najdražji nakup je bil vreden 1.799,99 evra

Najdražji izdelek, ki ga je nekdo naročil prek Wolta, je bil fantomsko srebrn telefon Samsung Galaxy Z Fold3 5G v vrednosti 1.799,99 evra. To je sicer tudi najdražji izdelek, ki ga uporabniki lahko najdejo na Woltovi platformi.

Kako je z veganskimi izdelki in sladkosnednostjo?

Prodaja veganskih izdelkov je v zadnjem letu poskočila za 309 odstotkov. Največ veganskih izdelkov se proda med 12. in 14. uro, torej predvsem v času kosil, in ob večernih urah, natančneje med 19. in 20. uro.

Veganske izdelke uporabniki naročajo predvsem med tednom, medtem ko konec tedna nanje nekoliko pozabijo, saj takrat pozornost usmerijo predvsem v brezalkoholne pijače, pivo in vino.

Od zdravega do sladkosnedega – podatki tudi razkrivajo, da so najbolj sladkosnedi Ljubljančani in Koprčani. V Ljubljani najraje naročajo tortice in krofe, v Kopru pa obožujejo sladoled.  

Prek aplikacije do daril za bližnje

Prek aplikacije Wolt lahko uporabniki naročijo tudi darila na naslove ljudi, ki jih želijo obdariti. Povpraševanje po darilih naraste predvsem ob praznikih, kot so valentinovo, dan žena on materinski dan, ter v decembrskem prazničnem času.

Uporabniki svoje najdražje najraje razveselijo z rožami, sladicami in vinom. Za darilo pa so dostavili tudi že električni skiro.

Jeseni plinske jeklenke in dežniki, pozimi pa novoletne jelke

Naročanje izdelkov se razlikuje tudi glede na letni čas. Zadnji deževni konec tedna so uporabniki naročali tudi dežnike in plinske jeklenke, ker se bliža noč čarovnic, pa se v košaricah uporabnikov že najdejo buče za izrezovanje. Pozimi bodo lahko na dom naročili tudi novoletne jelke.

Trendi v prihodnosti

Trendi kažejo, da bomo v mestih in mestnih središčih v prihodnje več hitrih nakupov opravili kar prek spleta z instantno dostavo – v 30 minutah. Do leta 2030 bo kar 20 odstotkov uporabnikov svoj tedenski nakup opravila kar prek mobilnih telefonov.

Napoveduje se, da bodo posamezniki v prihodnosti želeli hitre nakupe, ki jih lahko opravijo kadarkoli in se za dostavo dogovorijo takrat, ko jim najbolj ustreza. Zaradi povpraševanja je tudi vse več trgovin, ki so namenjene zgolj dostavi in zanjo tudi optimizirane.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?