Slika 2/4

NE POZABITE NA VELIKOST OBROKA

Prehrana in gibanje gresta z roko v roki, kar že dobro veste, zato boste morali prilagoditi tudi obroke. Čeprav bi ves dan jedli zelenjavo in piščanca, teže ne bi izgubili, če ne bi zmanjšali svojih porcij. Ničesar ne morete jesti v neomejenih količinah in pričakovati, da se bo številka na tehtnici premaknila navzdol.

Tudi oreščki bodo pustili slabe posledice na telesu, če jih boste uživali prekomerno, čeprav veljajo za zelo zdrav prigrizek in je priporočljivo, da si jih privoščite poleg malice. Pomislite torej tudi na količino.

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri