Z nasveti trenerja si pomagajte na poti do uspeha.
Ne čakajte na popoln trenutek, na popoln dan ali mesec, že danes razmislite in se odločite, kako se boste posvetili novim stvarem, še posebej ciljem, povezanim z zdravjem in telesno pripravljenostjo.
Osebna trenerka Jen Widerstrom opozarja na 3 največje napake, ki jih ljudje zagrešijo v zvezi z omenjenimi cilji:
Napaka št. 1: svoje telo dojemate kot sovražnika
Ko se lotite novega načrta za vadbo in prehrano, od telesa zahtevate ogromno novih reči. Večinoma to pomeni, da ogromno telovadite, ste ves čas pod stresom, ne jeste toliko kot običajno, pa tudi premalo spite.
Ker se tako naprezate, ne morete razumeti, zakaj vaš trud ne obrodi rezultatov, ki si jih želite.
Če si predstavljate, da je vaše telo kot nezadovoljen delavec, je ta zgaran in premalo plačan. Nič čudnega ni, da vaše telo ne dela tega, kar od njega pričakujete. Ne zmenite se zanj, poleg tega pa mu ves čas ukazujete.
Napaka št. 2: za določanje svojih ciljev uporabljate družbena omrežja
Družbena omrežja so postala velik del sveta športa in zdravja. A ta omrežja vam na nič kaj prijazen način obenem tudi sporočajo, kako bi moralo vaše telo izgledati.
Še preden se dobro zaveste, se določene vadbe lotevate samo zato, ker bi bili radi videti kot oseba, ki jo je zasnovala. Včasih pa se lotite diete znanega vplivneža ali vplivnice.
Takole je – kot bi se lotili peke torte, le da bi uporabili samo polovico sestavin. Če boste jedli isto hrano in telovadili na isti način kot nekdo z družabnih omrežij, to ne pomeni, da boste dosegli tudi iste rezultate.
Zato se po nasvete v zvezi s svojim telesom ne zatekajte na družabna omrežja.
Napaka št. 3: izbiranje ciljev, ki v tem trenutku za vas niso smiselni
Veliko ljudi se ciljev v zvezi s telesno pripravljenostjo loteva v stilu »premaknimo se!«, nato pa uvedejo hitre in drastične spremembe.
Nekaj tednov se jih držijo, čeprav je težko, ker je njihov režim tako ekstremen. Prej ali slej pa jim spodleti.
Preverite še super izziv:
Ali pa:
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"