Realni športni cilji, ki jih boste lahko dosegli

Realni športni cilji, ki jih boste lahko dosegli (foto: Profimedia) Profimedia
23. 1. 2023

Ste si zastavili kakšen športni cilj? Se ga še držite? Imamo nekaj predlogov, ki so uresničljivi in vam bodo pričarali zadovoljstvo, ko jih dosežete. 

Kakšen smisel imajo novoletne zaobljube, če jih ne morete izpolniti? Ravno zato jih toliko ostane neuresničenih in naslednje leto si jih zaželite ponovno. 

Da bi prekinili začaran krog neizpolnjenih zaobljub, imamo nekaj predlogov: 

Telovadite 12 dni v mesecu

Ste si zadali npr. da boste telovadili po 5-krat tedensko ali kar vsak dan? Verjetno se je zataknilo že po prvem tednu, ko telo ni zmoglo toliko fizične aktivnosti. 

Doslednost je ključ do ustvarjanja navad in opažanja rezultatov, vendar je pogosto težava motivacija. Posebno, če ste bili nekaj časa neaktivni. Zato si zadajte številko - koliko vadb boste mesečno opravili? Lahko je to 12, kot smo predlagali, ali pa prilagodite številko svojemu urniku. 

Novo vadbo obiskujte 1 teden, preden se odločite zanjo

Najti morate aktivnost, ki se je boste lahko držali. To pomeni, da morate preizkusiti več vadb. Vendar jih ne obiščite le enkrat, pač pa si v enem tednu izberite vsaj 2 termina (ali več) in se potem odločite. 

Poskušanje različnih vadb bo zaposlilo možgane, saj boste vedno delali nekaj novega, poleg tega boste razgibali različne mišice in razvili nove spretnosti. 

V povprečju 10.000 korakov na dan - 1 mesec

S hojo boste okrepili delovanje imusnkega sistema in zmanjšali stres. Vendar vas lahko zaustavi 10.000 korakov, zato raje glejte povprečje ali izberite nekoliko nižjo številko, ki se je boste držali vsak dan. Dobro bi bilo, če bi daljše sprehode načrtovali v naprej, npr. za dni, ko boste prosti. 

Naredite _ število sklec v 4 do 6 tednih

S sklecami boste okrepili zgornji del telesa, saj zajemajo skoraj vse mišice. Ne potrebujete pripomočkov in lahko jih delate kadarkoli v dnevu. Določite, koliko jih želite narediti po nekaj tednih. Če so pretežke "klasične" sklece, delajte tiste na kolenih ali ob steni. Delajte jih pravilno - lahko uporabite ogledalo ali prosite nekoga (trenerja), da vas spremlja. 

8 dni v mesecu za počitek

Ko si zadate športne cilje, vas lahko premamijo. Hitro boste hoteli videti rezultate, zato se boste zagnali in telovadili čim večkrat. Vendar telo potrebuje tudi počitek, drugače boste pregoreli ali si pridelali poškodbo. Označite na urniku, katerih 8 dni boste počivali in ne boste delali zahtevnejših fizičnih aktivnosti. 

Spijte _ kozarcev vode vsak dan - 1 mesec

Najprej boste morali ugotoviti, koliko spijete sedaj. Zadajte si, koliko več morate spiti in nastavite opomnike ali uporabite kakšno aplikacijo, ki vas bo oopomnila, da morate narediti kakšen požirek. V enem mesecu je povsem izvedljivo, da vsak dan pazite na vnos energije. V takšnem času boste tudi opazili dobre posledice, npr. da imate več energije, manj glavobolov in podobno.