Slika 2/5

OBRNJEN PLANK

Položaj pravzaprav že poznate, ampak verjetno v obrnjeni obliki - visok plank. Poglejmo, kako naredimo položaj:

- Usedite se in iztegnite noge, roke pa z dlanmi navzdol postavite za hrbet.
- Napnite noge, trebušne mišice in zadnjico ter se počasi dvignite v zrak.
- Ko dosežete položaj na sliki, mora hrbet biti popolnoma raven, noge čisto iztegnjene, vrat pa v podaljšku trupa (gledate navzgor).

Položaj zadržite tako dolgo, dokler še lahko nadzorujete telo.

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri