Slika 2/3

2. Pridobite na maščobni masi

Številne raziskave so pokazale, da se pri tistih, ki redno uživajo oreščke, zmanjša verjetnost za nastanek diabetesa, pa tudi pri hujšanju pomagajo. Toda le, če je količina, ki jo pojeste, zmerna. Če si jih boste privoščili preveč, pa se bo hitro pokazal ravno nasproten učinek – težo boste pridobili.

Oreščki kljub vsemu vsebujejo veliko kalorij. Za primer: 30 gramov mandljev vsebuje približno 119 gramov maščob oziroma 163 kalorij, medtem ko vsebuje 30 gramov kuhanega rjavega riža približno 31 kalorij.

Zato si zapomnite za vselej, če je živilo zdravo, še ne pomeni, da ga lahko jeste v neomejenih količinah.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri