5 razlogov, zakaj vam ne uspe meditirati (in kako si lahko pomagate)

5 razlogov, zakaj vam ne uspe meditirati (in kako si lahko pomagate) (foto: profimedia) profimedia
23. 5. 2021

Vsi vemo, da ima meditacija veliko pozitivnih vplivov na naše zdravje. A zakaj tako težko sedimo pri miru in kako izklopiti možgane? Če imate občutek, da niste sposobni meditirati, naj vam pomagamo. Imamo 5 zelo enostavnih nasvetov.

#1 Če imate preveč skrbi

Nikar naj ne bo izgovor, da ne morete meditirati, ker imate preveč misli in skrbi v glavi. Pravzaprav je to še razlog več, da se lotite meditacije. Večkrat kot boste meditirali, lažje boste znali umiriti in spustiti misli.  

#2 Če vas skrbi, da ne delate “pravilno” 

Večini ljudi, posebno začetnikom, se med meditacijo po glavi podijo misli polne dvomov. Ali pravilno diham? Zakaj moje misli ne gredo stran? Kako dolgo naj bi sedela tukaj? Vam je znano? Seveda, ker je to povsem normalno in ni »pravilne« meditacije.

Najbolj pomembno je, da ohranite disciplino in vsak dan meditirate. Ko se pojavijo misli, se samo ponovno osredotočite na dihanje.

profimedia


#3 Niste na udobnem in mirnem kraju  

Za meditacijo, posebno na začetku, ne potrebujete nič drugega kot mir. Lahko udobno sedite na postelji, zaprete oči in meditirate.

#4 Postanete nepotrpežljivi, ker se naenkrat pojavi milijon misli  

Nikar naj ne bo vaša nestrpnost izgovor, da ne meditirate. Sprejmite vsa svoja čustva, spustite jih čez možgane in se sprostite. Namesto da se ukvarjate z mislimi, se raje osredotočite na dihanje.

#5 Ste pod pritiskom, kako naj bi se počutili med meditacijo

Meditacija je namenjena sprostitvi stresa, napetosti, tišini, povezavi s seboj. Zato naj nikar ne bo izvor stresa. Od meditacije ne pričakujte nič oz. meditacija ni tekma, ni dosežek, je samo nekaj minut za umiritev našega uma in tudi telesa. V tem hitrem načinu življenja je meditacija v resnici velik dosežek. Veliko lažje je divjati naokoli, kot pa se umiriti in samo biti. Meditirajte brez pričakovanj. Samo meditirajte.

profimedia
Kako izklopiti možgane, da boste zares lahko meditirali?
  • Zapišite svoje skrbi.
  • Popijte kamilični čaj za pomirjanje.
  • Prej naredite jogo.
  • Najdite miren, tih prostor.
  • Vse izklopite, da se lahko povežete s svojimi mislimi.
  • Poskusite z jutranjo meditacijo.
  • Začnite s 5 minutam.

Preberite še 11 razlogov, zakaj narava izboljšuje naše mentalno in fizično zdravje ali 5 korakov, s katerimi ponovno najdete notranji mir