S hrano do več energije

S hrano do več energije (foto: Profimedia) Profimedia
1. 12. 2014

Brez energije? Namesto po kavi posezite po hrani, ki je nadomestek za energijo.

1. Voda z limono

Z dodatkom limone se voda spremeni v naravni napitek z elektroliti, ki so ključni, da celice proizvajajo energijo.

Hidracija je tudi sicer glavna za boljše počutje. Raziskave so pokazale, da so ženske, ki so dehidrirane, bolj nagnjene k utrujenosti.

2. Sadje

Naravni sladkor, ki ga vsebuje sadje, poskrbi za dvig energije in uravnan krvni sladkor, saj je poln vlaken.

Naredite si smuti z borovnicami, jagodami in jogurtom ali pa dodajte še ananas. Večkrat si privoščite hruško.

3. Oreščki

Indijski oreščki, mandlji in lešniki igrajo pomembno vlogo pri pretvarjanju sladkorja v energijo. Prav tako vsebujejo vlakna za uravnavanje krvnega sladkorja in proteine za občutek sitosti.

Zato je majhna vrečka oreščkov v vaši torbici nepogrešljiva.

4. Temna čokolada

Ste danes že jedli čokolado?

Košček ali dva temne čokolade je nekaj zares dobrega, saj vsebuje naravni stimulant teobromine, nekaj podobnega kot kofein, ki vam bo zvišal energijo in izboljšal vaše počutje.