Potrebujete novo motivacijo za gibanje? V TEM IZZIVU za vsakih 10 minut vadbe iz morja odstranijo eno plastenko

Potrebujete novo motivacijo za gibanje? V TEM IZZIVU za vsakih 10 minut vadbe iz morja odstranijo eno plastenko (foto: Profimedia) Profimedia
27. 5. 2022

Če vas s kavča ne spravijo motivacijske pesmi in misli na vaše cilje, vas bo skrb za okolje. Tokrat vaš trud resnično šteje. Pa naj še kdo reče, da se ne izplača!

Tokrat se je zares vredno spraviti v fitnes ali domačo telovadnico, oditi na tek, ali pohod, saj bo vsaka kapljica znoja in vsakih 10 minut nagrajenih! Izgovor "sam/a ne morem narediti nič za čisto okolje" odpade, saj prav VI lahko poskrbite, da bo v morjih in na obalah manj plastike. 

Kako poteka izziv? 

Adidas vabi vse Slovence, da se pridružijo mednarodnemu izzivu Run For The Oceans, ki na globalni ravni letos poteka že petič. Gre za gibanje, v sklopu katerega spodbujajo posameznike po vsem svetu, da združijo moči in s športno aktivnostjo prispevajo v boju proti plastičnim odpadkom. 

Izziv poteka med 23. majem in 8. junijem, pridruži pa se lahko prav vsak, ki je sposoben vsaj 10 minutne fizične aktivnosti. 

Kako se pridružim?

  1. Prijavite se v aplikacijo adidas Running.
  2. Pridružite se izzivu Run For The Oceans.
  3. Aplikacijo uporabljajte med telesno aktivnostjo – lahko gre za tek, hojo ali drugo vrsto rekreacije na prostem.
Ker je rekreacija v poletnih mesecih zaradi visokih temperatur svojevrsten izziv, je tu nekaj napotkov Mayo klinike:
  • Bodite pozorni na temperaturo in vremensko napoved. Vedeti morate, kakšna naj bi približno bila temperatura ozračja med vašimi načrtovanimi športnimi aktivnostmi. 

  • Dovolite telesu, da se privadi na vročino. Če ste vajeni telovaditi notri in v klimatiziranih prostorih, se vadbe zunaj lotite postopno. Vsaj dva tedna ne obremenjujte telesa preveč, vzemite si odmor za vodo, tudi če ga ne potrebujete in opazujte, kako se odzivate. Potem boste počasi lahko stopnjevali treninge. 

  • Vedeti morate, koliko zmorete. Če ste v vadbi novinci, je morda vaše telo zelo neodporno na vročino in morate biti zato še bolj pazljivi. 

  • Pijte veliko tekočin, saj je dehidracija vaš sovražnik. To pomaga pri naravnem hlajenju telesa, zato ne čakajte, da boste postali žejni, ampak pijte sproti. Pri intenzivnejših in daljših vadbah si privoščite športno pijačo namesto vode (s čim manj sladkorja!). 

  • Nosite neoprijeta, lahka in svetla oblačila, ki vas ne bodo še dodatno ogrevala. 

  • Izognite se najbolj vročemu delu dneva in tudi na sploh telovadite v senci ali v ohlajenih predelih (npr. ob vodi). 

  • Nosite sončno kremo. Tega verjetno ni potrebno posebej izpostavljati, kajne? Najdite takšno, ki bo vodoodporna in ne bo predstavljala problemov med vadbo. Opekline namreč oslabijo proces hlajenja telesa. 

  • Imejte rezervni načrt. Če čutite, da je zunaj prevroče in preveč vlažno, ostanite doma ali pojdite v fitnes. Ne tvegajte po nepotrebnem in ne bodite heroj, ki bo pristal v postelji. 

  • Upoštevajte morebitna zdravstvena stanja, ki jih lahko vročina še poslabša. Vedeti morate, ali je vadba zunaj v poletnih mesecih za vas sploh ena izmed možnosti. 

Preverite tudi: 

Ali res pokurimo več, če tečemo in telovadimo v vročini

Zakaj je moja koža slana, ko se potim? Me mora skrbeti?

Česa se morate držati, ko poleti opravljate vadbo?