Od teh zdravih obrokov in prigrizkov se lahko v resnici zredite

23. 4. 2022

Kdaj tudi hrana, ki naj bi bila zdrava, lahko redi? 

Slika 1/4

Kot smo pisali že mnogokrat, ponovimo tudi tokrat: pomembno je ravnotežje. Če boste večinoma jedli zdrave, doma pripravljene obroke, se redno gibali ter tu in tam pojedli kaj manj zdravega, vam niti zdrava niti manj zdrava živila ne bodo škodovala. 

Težava se začne takrat, ko nekaj, kar menimo, da je zdravo, začnemo uživati v velikih količinah, ali izberemo na videz zdrava živila, v katerih se skriva veliko sladkorja ali drugih nezdravih stvari. Poglejmo nekaj primerov. 

GRANOLA

Tako je, včasih že s prvim obrokom v dnevu zaužijemo veliiiko sladkorja. Če nismo pozorni, seveda. Tudi tokrat se sladkor skriva v kupljenih granolah, posebno če kupite tiste, ki imajo dodane še koščke sadja ali čokolade. Najbolje je, da obrnete embalažo in preverite sestavine pred nakupom, pa tudi količino dodanega sladkorja. Ta je lahko precej velika. 

Ali pa granolo pripravite kar sami doma. Tu je recept: https://aktivni.metropolitan.si/prehrana/zdravi-recepti/recept-za-sladek-vikend-domaca-granola/

Profimedia

Preverite tudi 10 motivacijskih misli, ki vas spravijo na vadbo tudi v dežju in kadar se vam ne ljubi ali pa Nam pametna ura pri vadbi ponuja PREVEČ podatkov? (In kdaj se nanjo ne smemo zanesti?)