Slika 4/5

Dvigovanje noge

1. Dvignite pokrčeno nogo pred sabo in ujemite ravnotežje.
2. Ko boste dovolj stabilni, nogo dvignite vstran, zadržite trenutek in jo spet dajte predse (ne spustite je na tla).
3. Potem nogo porinite nazaj, zadržite nekaj trenutkov in spet naprej v prvotni položaj.

Ko boste osvojili gibanje, nad kolena dajte elastiko in poskusite s težjo različico. Vajo lahko izvajate na tleh brez steperja.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri