Slika 2/4

Pomaga odgnati bolečine

Ste se že srečali z bolečino v spodnjem delu hrbta? Kako se ne bi, ko toliko časa presedimo pred ekrani. Dobra novica je, da obstaja veliko jogijskih položajev, ki so namenjeni sproščanju bolečine v točno določenem delu telesa.

Joga deluje tudi na misli: s tem, ko odvrne misli od bolečine in vas prisili, da se osredotočite na dihanje, vsaj delno pozabite na boleč predel in se tudi drugje znate bolje spopasti z njo.

profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri