Slika 2/5

PALEO DIETA

Znana tudi kot dieta jamskega človeka, saj naj bi posnemala način prehranjevanje iz kamene dobe, kot so ga poznali naši predniki torej – lovci in nabiralci.

Dieta izloča žita, fižol in druge stročnice, mlečne izdelke, rafiniran sladkor, predelana živila in rastlinska olja. Predelana živila, kot so kruh, testenine, mleko, jogurt, sladkor, alkohol in gotove jedi so torej tabu.

Osredotoča pa se na visok vnos kakovostnih beljakovin, kot so meso živali, ki se prosto gibajo na paši, ribe, jajca, morski sadeži, zdravih maščob, kot so denimo oreščki in semena ter svežega sadja in zelenjave.

Kritiki trdijo, da je nesmiselno slediti dieti naših prednikov iz več razlogov.

● Prvič, hrana, ki nam je na voljo danes, se močno razlikuje od tiste, ki so jo imeli na voljo naši predniki.
● Poleg tega se je imel človeški genom čas prilagoditi prehranjevanju z drugačnimi živili, je razložila nutricionistka.

Dieta sicer omejuje vnos sladkorja in predelanih živil, vendar izloča tudi dve pomembni skupini živil – mlečne izdelke in žitarice, še poudari Sophie Scott.

OCENA: 3/10

Kateri način prehranjevanja pa si je prislužil oceno 6 ... Kliknige NAPREJ!

Profimedia